راه اندازی سایت آموزش بین المللی صنعت داربست
راه اندازی سایت آموزش بین المللی صنعت داربست

راه اندازی سایت آموزش بین المللی صنعت داربست

سیمیان (Simian International’s e-learning) در حال حاضر یک نام بزرگ در آموزش صنعت داربست به شمار می رود . هدف از این وبسایت آموزش الکترونیکی به سراسر جهان هست هم اکنون این وبسایت توانسته این امکان را در برخی از کشورها ایجاد کند ولی در نهایت برای سراسر جهان میسر خواهد شد.

این سایت برای کسانی که در کشورهای در حال توسعه مشغول به کار هستند طراحی شده است و به کسانی که ممکن است نتوانند به صورت حضوری در کلاس ها شرکت کنند این امکان را می دهد تا با صرف زمان و هزینه کمتر دوره آموزشی خود را بگذارنند.

یکی از اهداف اینچنین وبسایت هایی این است که بتواند به کسانی که در پروژه های ساخت و ساز فعالیت دارند کمک کند تا با رعایت نکات ایمنی بتوانند از حوادث در آینده جلوگیری کنند.

Simian e-learning شامل 6 ماژول اصلی است که جنبه های مختلف ایمنی و ایمنی داربست را پوشش می دهد. این پوشش ها شامل: داربست های Birdcage، داربست، داربست های مستقل کار در ارتفاع، دستی و برج های داربست.

سیمانیان به ما گفت که در حال حاضر این سایت فقط به زبان انگلیسی در دسترس است، اما در طی ماه های آینده، پنج زبان دیگر در دسترس خواهد بود: شامل چینی (ماندارین)، هندی، کره ای، نپال و اردو.

ماژول ها شامل آموزش، انیمیشن، امتحانات و امتحانات نهایی می شود، در حالیکه کارآموزان پس از اخذ گواهینامه از Simian International  به عنوان مدرکی مبنی بر شرکت در آموزش و پرورش بهداشت و ایمنی جنگل ها، دریافت کرده اند.

یان فیول، مدیر عامل عملیات خارج از کشور، گفت: "ما با ارائه این سرویس احساس می کنیم، ما میراث را به صنعت داربست در سراسر جهان می رسانیم و در نهایت فرصتی برای بهبود سطح ایمنی برای کسانی که در غیر این صورت آموزش های یادداشت ".

برای مشاهده این وبسایت به این لینک مراجعه کنید : www.simianelearning.com

چهارشنبه, 02 اسفند 1396
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7522
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
724
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
860
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5757
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2193
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی