چگونه یک کسب و کار داربستی را شروع کنیم ؟
چگونه یک کسب و کار داربستی را شروع کنیم ؟

 

کسب و کار یا شرکت های داربست، با اجاره تجهیزات داربست های سنتی یا جدید و یا مدولار برای سازندگان و شرکت های ساختمانی، پول دریافت می کند . طبق مجله کارآفرین آمریکا سرمایه برای راه اندازی کسب و کار داربستی در آمریکا بین 10000 تا 50000 دلار پول نیاز دارد . در ایران نیز به دلیل اینکه اکثر شرکت های داربستی هیچ مجوزی ندارند با یک سرمایه اندک می توانند این کار را انجام دهند متاسفانه بدلیل نظارت نادرست قیمت ها  در این صنعت در کشورمان هر شرکتی ساز خود را می زند مثلاً برای یک پروژه 20000 متری داربست از متری 600 تومان قیمت داده می شود تا 1000 تومان و این بستگی دارد که چگونه رقبای خود را از میان بردارند . معمولا برای شروع باید پروژه های کوچک را انجام داد تا تجربه کسب شود مثل خانه ها و همچنین می توان به صورت پاره وقت فعالیت داشت یعنی همان شغل دوم . اگر می خواهید یک شرکت خوب در این زمینه باشید تا برند شوید توصیه می کنیم تا ساختار خوبی برای شرکت داربست خود پیاده کنید برای اینکار باید با یک وکیل تجاری مشورت کنید. برای اینکه سرمایه مورد نیاز خود را بسنجید باید قیمت لوله داربست را از اینجا ببینید و قیمت لوازم داربست را نیز از اینجا دریافت کنید و برای اینکه از درآمد حاصل از این داربست ها که روی آنها سرمایه گذاری کرده اید باید آخرین قیمت خدمات داربست را مشاهده کنید و با مقایسه این دو و حداقل کاری که در ماه ممکن است بگیرید درآمد خود را محاسبه کنید. برای اینکه با نحوه محاسبه قیمت خدمات داربست آشنا شوید باید به قسمت محاسبه قیمت آنلاین خدمات داربست در سایت داربستان مراجعه کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم که به داربست های جدید هم فکر کنید زیرا در سالهای اخیر توجه به این نوع داربست ها زیاد شده است و شما می توانید با هزینه بیشتر داربست های ایمن تری را برای مشتریان انتخاب کنید و اینکه از دیگر مزایای این نوع داربست ها نصب آسان با کمترین ضریب حادثه می باشد برای اطلاعات بیشتر به صفحه داربست های مدولار مراجعه کنید.

مجوز شرکت داربستی

شرکت های داربستی در ایران صنف خاصی ندارند اما برای گرفتن مجوز های لازم باید به اداره اصناف شهر خود مراجعه کنید .

ایمنی کارگران

ابتدا کار خود تلاش کنید تا کارگر بیشترین امنیت را در شغل خود داشته باشد زیرا داربست بندی یک شغل بسیار خطرناک است و هر لحظه ممکن است حادثه ناگواری رخ دهد پس از قبل پیش بینی کنید استفاده از کلاه ، کمربند ایمنی و دستکش می تواند بسیاری از خطرات را جلوگیری کند.

بیمه را فراموش نکنید

یکی دیگر از مهمترین نکات در راه اندازی این چنین کسب و کارهایی بیمه می باشد شما باید متناسب با سرمایه شرکت خود بیمه مسئولیت تعیین کنید زیرا خطرات زیادی در صنعت داربست وجود دارد و شما باید با یک کارشناس بیمه نیز مشورت کنید.

خرید داربست و تجهیزات آن

در خرید داربست و لوازم آن دقت کافی کنید داربست هایی که در ایران هستند اغلب سنتی هستند و از جنس خوبی تهیه نشده اند حتما از مرغوب بودن جنس اطمینان حاصل فرمایید و قیمت را در چندین جا مقایسه کنید در حال حاضر فروشگاه های آنلاین نیز در این زمینه فعالیت می کنند و قیمت مناسبی دارند مثل آهن آنلاین و ... البته باید دقت کنید که ممکن است هزینه حمل و نقل بالایی دریافت کنند .

توصیه دیگر اینکه به طور مداوم لیستی از تجهیزات داربست موجودتان و قیمت ها در قالب برشور تهیه کنید و آن را در اختیار پیمانکاران و شرکتهای خدماتی در منطقه قرار دهید .

سعی کنید همیشه جذابیت برای مشتری ایجاد کنید مثلا حمل و نقل را رایگان کنید تا درآمدتان بیشتر شود.

بیمه کارگران ساختمانی

کارگران ساختمان با اخذ گواهینامه فنی و حرفه ای می توانند با پرداخت ماهیانه یکصدو پنجاه هزار تومان از دفترچه بیمه تامین اجتماعی برخودار باشند .

بازاریابی مناسب

بعد از اینکه شما سرمایه مورد نیاز خود را خریداری کردید و کارگر مناسب خود را پیدا کردید باید به سراغ اصلی ترین کار بروید یعنی بازاریابی معمولا خیلی از شرکت ها در حال حاضر وبسایت برای خود ایجاد می کنند و هزینه های بسیار زیادی صرف تبلیغات خود می کنند اما داربستان یک پیشنهاد بسیار خوب برای شما دارد . شما با خیال راحت تبلیغات خود را به داربستان بسپارید تا به سرعت دیده شوید تا رشد کنید داربستان تنها مرجع داربست ایران که به عنوان برند شناخته شده در صنعت داربست به مار می رود .

 

چگونه یک کسب و کار داربستی را شروع کنیم

 

چهارشنبه, 08 مرداد 1399
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7513
تهران
داربست فلزی شکوری
1335
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
718
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
853
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5749
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2188
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی