شبکه بندی در صنعت ساخت و ساز و ابزارهای مورد نیاز آن
شبکه بندی در صنعت ساخت و ساز و ابزارهای مورد نیاز آن

شبکه بندی در همه جا وجود دارد و به عنوان سرگرمی هیجان انگیزی استفاده شود. مثل تونل های مشبکی که در زمین بازی بچه ها میبینید یا در برنامه های جدی تر به عنوان حفاظی برای بازی بیس بال بکار می رود به هر حال اینها مثال هایی بودند که قطعاً می توان برای ساخت و ساز نیز از آنها بهره برد.

یک از علتهای مرگ در ساخت و ساز سقوط کارگران از ارتفاع و یا سقوط اشیاء به سمت آنها می باشد. خبر خوب این است که شبکه می تواند از بروز حوادث در هر دو مورد جلوگیری کند . حفظ ایمنی سقوط ( (Fall safetyدر محل ضروری است . این امر باعث می شود کارگران ساختمانی که اغلب در ارتفاع زیادی کار می کنند خیالشان راحت باشد در غیر اینصورت استرس آنها در کار بالا می رود و تمرکز از بین می رود که به ضرر کارفرما و کارگر خواهد بود.

با توجه به OSHA ، کارفرمایان باید برای کارگرانی که 6 فوت از سطح زمین کار میکنند و به ماشین آلات و تجهیزات خطرناک نزدیک هستند حفاظ ایجاد کنند.

شبکه بندی یکی از جنبه های مهم و حیاتی در ایمنی سقوط است زیرا نبود آن احتمالا یا به نقص عضو و یا حتی مرگ متهی می شود اگر ساخت و ساز در یک شهر یا منطقه شلوغ واقع شده است عابران پیاده در معرض خطر سقوط هستند. شبکه در هر کارگاهی بسیار مهم و ضروری است می تواند جان کارگران از سقوط ارتفاع نجات دهد یا عابران را از خطر مرگ دور کند.شبکه بندی در بخش داربست بسیار پر اهمیت است زیرا شبکه بندی را می توان با داربست ها پیاده کرد البته به شرطی که ایمنی داربست ها نیز تامین گردد.

منبع : داربستان 

جمعه, 21 مهر 1396
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7513
تهران
داربست فلزی شکوری
1335
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
718
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
853
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5748
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2188
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی