کنفرانس های  صنعت ساختمان  درسال 2017
کنفرانس های صنعت ساختمان درسال 2017

یک سال جدید می آید یک برگ تازه از وقایع صنعت ساخت و ساز. این  نمایشگاه هارا  انجمن های مدیریت ریسک،  ارائه می دهد حرفه ای های ساختمانی را برای تبادل ایده ها و شبکه با رهبران در این زمینه دور هم جمع میشوند برای راهکارها و ایده های نو.

جهان بتن

لاس وگاس، 16-20 ژانویه

این رویداد در دهه های گذشته برای صنایع بتن و سنگ تراشی بوده است. طراحی بیش از 60،000 شرکت کنندگان، نمایشگاه های نمایشگاه و جلسات آموزشی شامل فن آوری، مواد، تجهیزات و تعمیر اطلاعات شامل شده است. WOC همچنین میزبان مسابقات Sepc Mixed Bricklayer 500  ، سرگرم کننده و چشمگیر است، یک مسابقه آجرچینی 60 دقیقه ای که یک نفر سریعترین سازنده سنگ آهک در جهان را باید ارائه کند.

لاس وگاس، 7-11 مارس

اغلب به عنوان "Tomorrowland for construction" توصیف می شود، این رویداد هر سه سال یکبار اتفاق می افتد. CONEXPO برای نمایشگاه های خود از جدیدترین فن آوری، مواد و تجهیزات شناخته شده است که توانایی تغییر محل کار را دارند. این نمایشگاه عظیم، بیش از 2500 نمایشگاه، 2.5 میلیون فوت مربع فضای نمایشگاهی و 150 جلسه آموزشی را شامل می شود.

پیمانکاران پیمان آکسفورد آمریکا

لاس وگاس، 7-9 مارس

98 کنوانسیون سالانه AGC در رابطه با CONEXPO برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند بین رویدادها بسر برند. نمایش AGC شامل جلسات آموزشی است که تمرکز بر ایمنی، تحویل پروژه، مدیریت ریسک و توسعه نیروی کار، و نیز فرصت های شبکه گسترده است.

کنوانسیون موسسه معماری آمریکا

اورلاندو، فلوریدا، آوریل 27-29

این رویداد سالانه در پایان معماری طیف است، اما شامل جلسات آموزشی است که مربوط به دیگر حرفه ای AEC است. این نمایش ممکن است یک رویداد کنسرت به نام "حزب" داشته باشد، اما این کنوانسیون بیشتر سرگرم کننده و بازی است. این برنامه با سخنرانان در مورد موضوعاتی از جمله ساختمان سبز تا انعطاف پذیری به مدیریت کسب و کار و همچنین ویژگی های آموزشی در سراسر شهر می پردازد.

اجلاس RICS آمریکا

شیکاگو، مه 1-3

RICS، یک گروه بین المللی که آموزش و مجوز رسمی برای متخصصان در بخش ساخت و ساز و مالکیت زمین را ارائه می دهد، اجلاس سالانه 5 ساله خود را در آمریکای شمالی برگزار خواهد کرد. این رویداد بیشتر از اجلاس اجرایی نسبت به یک نمایشگاه تجاری سنتی است و مدیران ارشد و نمایندگان دولت را از سراسر جهان جذب می کند. جلسات آموزشی دارای موضوعاتی مانند تحویل پروژه، داده های بزرگ و ساختمان های هوشمند است.

کنفرانس سالانه کنفرانس و نمایشگاه انجمن مدیریت امور مالی ساختمان

ققنوس، 3-7 ژوئن

برای کارشناسان امور مالی ساختمانی، کنفرانس CFMA جایی است که در نظرگرفته شده است. این رویداد شامل جلسات است که به پیچیدگی مدیریت مالی یک شرکت ساختمانی برای افسران مالی اصلی می پردازدهمچنین کنترل کننده های مالی.این کنفرانس همچنین دارای سالن نمایشگاه و انجمن فن آوری ساخت و ساز است.

انجمن مدیریت ساخت و ساز کنفرانس ملی تجارت و نمایش ایالات متحده

واشنگتن دی سی، اکتبر 8-10

مدیران ساخت و ساز جزء کم اهمیت تر اما مهم از صنعت هستند. این رویداد به ویژه برای CM ها و صاحبان که به طور مستقیم با آنها در ارتباط هستند، برگزار میشود. رویداد CMAA شرکت کنندگان را در بخش خصوصی و عمومی جذب می کند و شامل غرفه داران، دوره های آموزشی و برنامه هاو جوایز می شود.

 

کنفرانس ریسک ساخت و ساز IRMI

ایندیاناپولیس، 5-8 نوامبر

مدیریت ریسک یکی از شایع ترین نگرانی ها برای شرکت های ساختمانی است. کنفرانس IRMI پیمانکاران، توسعه دهندگان، قراردادی ها، صاحبان و بیمه گران را در همه جا در یک مکان برای بحث در مورد تاکتیک های موثر برای کنترل هزینه های ریسک و بیمه دور هم جمع میکند.

 

بوستون، 8-10 نوامبر

این نمایشگاه که توسط شورای ساختمان سبز ایالات متحده برگزار می شود - که گواهینامه LEED را مدیریت می کند - این نمایشگاه برخی از نام های برجسته ای را در ساختمان سبز و فضای ساخت و ساز پایدار ترسیم می کند. سخنرانان و جلسات در حال گسترش بازار ساختمان سبز می باشند و سالن نمایشگاه غرفه داران نمایشگاه مواد پایدار، فن آوری های جدید و موارد دیگر را بررسی می کند.

طراحی و ساخت کنفرانس و نمایشگاه

فیلادلفیا، 8-10 نوامبر

روش تحویل طراحی و ساخت آهسته به عنوان یک جایگزین برای طرح طراحی پیشنهاد می شود.طراحی برای استفاده در پروژه های عمومی در نیمی از ایالات متحده مجاز است.این رویداد در آینده به نظر می رسد و به بررسی اینکه چگونه احزاب می توانند بهترین پروژه های طراحی و ساخت را جمع آوری و اجرا کنند اختصاص دارد.

دوشنبه, 27 شهریور 1396
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7522
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
724
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
862
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5758
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2194
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی