وضعیت نابسامان پیمانکاران غیرقانونی داربست
وضعیت نابسامان پیمانکاران غیرقانونی داربست

در سالهای اخیر عدم نظارت مشکلات بسیاری برای شرکت های خدمات دهنده ای که به صورت قانونی در حوزه صنعت داربست فعالیت می کنند به وجود آورده است در این مطلب قصد داریم برخی از این مشکلات را بازگو کنیم امیداست تا شاید مسئولین زیر ربط چاره ای برای این وضعیت نابسامان داشته باشند.

حوادث کار در ارتفاع بسیار شایع است و هر ساله جان بسیاری از کارگران را می گیرد و بیشتر آنها بروی داربست ها صورت می گیرد و اگر هم جان سالم بدر ببرند بسیار مخاطره آمیز خواهد بود و حداقل ان نقص عضو خواهد بود .این مشکلات علت های ریشه ای زیادی دارد مثلاً افزایش قارچ گونه پیانکاران غیر قانونی داربست به این مشکلات دامن زده است.

وجود شرکت های غیر قانونی سبب می شود تا قیمت های خدمات واقعی نباشد و هر کسی ساز خود را بزند و این امر موجب می شود تا شرکت هایی که به صورت قانونی فعالیت می کنند هم قیمت ها پایین بیاورند و طبق موصوبه اتحادیه عمل نکنند و رفته رفته مشکلات بزرگ تر می شود و سبب می شود تا دستمزد کارگر کاهش پیدا کند از آن طرف هم کارگر آنطور که باید کار کند کار نخواهد کرد و کیفیت کار کاهش پیدا می کند و شرکت داربستی نیز مجبور است جهت کاهش هزینه خود به ارتقاء شغل خود فکر نکند و جهت ایمنی کارگران خود تجهیزاتی استفاده نکند در آخر نیز کارگر و پیمانکار دچار مشکل می شوند و شرایط کنونی اتفاق می افتد.

در ادامه برخی این بازخورد ها در شبکه های اجتماعی را مشاهده کنید:

داربست های معلق در هوا

این داربست دقیقاً داره به کجا تکیه میکنه؟ کاملاً روی هواست. ( به فاصله تا زمین دقت کنید).

داربست پرسپولیس !

، رفته توی کار داربست؟! نمی‌دونستم با لوگو و اسم پرسپولیس، کار ساختمونی می‌کنن و پروژه‌ی ساختمونی می‌گیرن. همین امروز اتفاقی دیدم. اولش آدم فکر می‌کنه تبلیغ آکادمی فوتباله

سد معبر

این هم نمونه ای دیگر از سد معبر پیاده رو را با داربست مسدود کرده، کوچه را با انبوه خاکش...

پنجشنبه, 02 خرداد 1398
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7519
تهران
داربست فلزی شکوری
1339
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
721
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
857
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5754
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2191
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی