نکاتی پیرامون تبلیغات شرکت ها و تولیدکنندگان در صنعت داربست ایران
نکاتی پیرامون تبلیغات شرکت ها و تولیدکنندگان در صنعت داربست ایران

با توجه به نزدیک شدن سه سال فعالیت داربستان قصد داریم تا نکاتی را در جهت تبلیغات شرکت ها و تولیدکنندگان حوزه داربست بیان کنیم .

از ابتدای شروع فعالیت داربستان در فضای مجازی تعداد انگشت شماری وبسایت وجود داشت که در زمینه صنعت داربست فعالیت می کرد رفته رفته با کاملتر شدن وبسایت داربستان شرکت های داربستی سعی در ایجاد وبسایت های جدید کردند که البته نکته تاثیر گذاری بود چون نشان می داد که مخاطبان بیشتری در حوزه داربست در فضای مجازی جذب شده اند ، متاسفانه عده ای هم محتواهای تولیدی توسط داربستان را عیناً در وبسایت خود قرار دادند و برخی نیز ایده های داربستان را کپی کردند و از این دید بسیار جالب به نظر می رسید زیرا با هر بار بروز رسانی جدید متوجه می شدیم وبسایت ها و حتی اپلیکیشن هایی ایجاد میشد که دقیقا ایده داربستان را به شکلی دیگر کپی میکرد مثلا داربستان برای اولین با محاسبه قیمت آنلاین را در بین وبسایت ها رونمایی کرد که پس از آن اپ هایی ایجاد شد که دقیقا مشابه آن بود .

این موارد نشان می داد که استارتاپ داربستان از سوی خیلی ها که در صنعت داربست فعالیت می کنند اهمیت دارد و این اتفاقات سبب میشد تا اشتیاق بیشتری برای ادامه مسیر پیدا کنیم.

امکاناتی وبسایت داربستان به شرکت ها ارائه می دهد باعث می شود تا نیاز آنها به وبسایت های دیگر کمتر شود و از طرفی دیگر مشتری می تواند در محیطی تخصصی تصمیم بهتری برای دریافت خدمات بگیرد.این امکانات شامل صفحه رسمی شرکت ها است که علاوه بر این شرکت ها می توانند محصولات و یا خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند .نمونه کار و فرم ارزشیابی مشتری که پس از انجام کار مشتریان می توانند به شرکت ها امتیاز دهند از دیگر امکانات داربستان برای شرکت ها می باشد.

در حال حاضر خیلی از شرکت ها پس از ایجاد وبسایت خود تبلیغات خود را در گوگل ثبت می کنند که البته در کوتاه مدت نتیجه خوبی دارد اما در بلند مدت اگر ادامه دار نباشد نتیجه نخواهد داشت و هزینه بسیار زیادی دارد به همین جهت داربستان فضایی می باشد که با خیال راحت می توانید به رشد کسب و کار خود کمک کنید.

یکی دیگر از مهمترین دلایلی که می توانید به داربستان اعتماد کنید حضور پر رنگ آن در شبکه های اجتماعی است که سعی دارد تا مخاطبانی را که دغدغه صنعت داربست را دارند گرد هم بیاورد تا از این طریق شرکت ها بتوانند مشتریان خود را جذب کنند.

به طور کلی بیش از 30000 هزار مخاطب شبکه های اجتماعی داربستان را دنبال می کنند که شرکت ها می توانند با استفاده از پکیج هایی که داربستان ایجاد کرده است با کمترین هزینه به بهترین نتیجه ممکن برسند.از همین حالا می توانید در داربستان ثبت نام کنید و ارتقاء کسب و کار خود را شروع کنید .

نکاتی پیرامون تبلیغات شرکت ها و تولیدکنندگان در صنعت داربست ایران

چهارشنبه, 04 اردیبهشت 1398
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7520
تهران
داربست فلزی شکوری
1339
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
722
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
858
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5755
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2191
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی