سیستم مدولار دسترسی نوین
سیستم مدولار دسترسی نوین

داربست مدولار

سرعت ساخت و یا تعمیر سازه‌های آسیب دیده تا حد زیادی وابسته به آماده سازی شرایط برای شروع کار است. با توجه به اینکه در مراحل مختلف ساخت ‌یا تعمیر نیاز اساسی به تامین داربست برای حضور و فعالیت کارگران و گاه حتی نظارت مهندسین وجود دارد، به نظر می‌رسد استفاده از یک شیوه جدید برای سرعت بخشیدن به مراحل استوار کردن داربست و نیز کم کردن خطرات ناشی از خطای انسانی در بر پا کردن آن مناسب باشد.
 
از طرف دیگر در صورتی که بتوان از داربست‌های حین ساخت در زمان بهره برداری ساختمان نیز استفاده نمود می‌توان با آماده سازی‌های بعدی برای انجام تغییرات در ساختمان، که ممکن است به ظاهر ساختمان نیز آسیب وارد کند، جلوگیری کرد.
 
سیستم مدولار دسترسی نوین یک شیوه جدید بر پا کردن داربست برای اجرای ساختمان‌ها محسوب می‌شود که پتانسیل لازم برای بهره برداری‌های بعدی را دارد. این طرح در این مرکز مورد بررسی قرار گرفته و با استناد به الزامات تدوین شده استفاده از آن مجاز است.
 
الزامات سیستم مدولار دسترسی نوین
 
طرح مورد نظر نوعی داربست و سکوی کار موقت است که در هنگام اجرای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد لذا در رده ابزار کار اجرای ساختمان قرار می‌گیرد.
 
بر اساس مبحث ۱۲ مقررات ملی ساختمان ایران تمامی قسمت‌های داربست و سکوی کار موقت شامل جایگاه‌، اجزای نگهدارنده، تکیه گاه‌ها‌، اتصالات، راه‌های عبور، و پلکان داربست، باید علاوه بر پایداری و ایستایی لازم ظرفیت پذیرش چهار برابر بار مورد نظر را داشته باشد.
 
ضمن رعایت الزامات مورد اشاره در فوق رعایت تمامی موارد ارائه شده در مدارک ارسالی، برای استفاده از این سیستم به عنوان داربست و سکوی کار موقت، در تمامی مراحل اجرا الزامی است.
 
منبع : عمران سافت
 

 

دوشنبه, 05 فروردین 1398
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7522
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
724
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
860
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5757
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2194
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی