داربستان به دنبال ایجاد تجربه‌ای ماندگار و لذت‌بخش برای صنعت داربست
داربستان به دنبال ایجاد تجربه‌ای ماندگار و لذت‌بخش برای صنعت داربست

گفتگوي خبري با بنيانگذار سايت داربستان

جهت آشنايي بيشتر با فعاليت مجموعه داربستان به عنوان مرجع اصلي داربست و فعاليت هاي زيرمجموعه در ايران ، در گفتگويي كوتاه داستان داربستان را از زبان بنیانگذار آن جناب آقاي حميدرضا پاكپور جويا شديم .

چرا داربستان ؟

با توجه به تحول ديجيتال در اكوسيستم  كسب و كار  و الزام واقبال عمومي در تعامل با مشتري در فضاي آنلاين ، شاهد تغيير رفتار جامعه  فعالين و متقاضيان در زمينه فعاليت هاي ساختماني و بالاخص داربست و گروههاي وابسته در افزايش ارتباط با مخاطبين خود در اين فضا بوده ايم. متاسفانه بر خلاف كسب و كارهاي ديگر ورود به فضاي مجازي در اين زمينه ديرتر آغاز شد . بعد از شش ماه بررسي و مطالعه و امكان سنجي ، جلسه هاي مكرر با دستندركاران اين زمينه و مشخص كردن نقاط ضعف و قوت اين مسير  ، نتيجتا  در گام اول سايت داربستان و در ادامه اپليكيشن مرتبط آماده و در اختيار علاقمندان و متقاضيان قرار گرفت .

گفتگوي خبري با بنيانگذار سايت داربستان

جناب آقاي پاكپور  چشم انداز كلي مجموعه داربستان چيست ؟  

مجموعه داربستان در صدد است  روندي هميشگي با هدف تجربه اي ماندگار و لذت بخش در صنعت داربست ايران براي كليه ذينفعان داخلي و خارجي ايجاد نمايد و به عنوان منبع اطلاع رساني و مرجعي كامل در زمينه هاي مختلف اين فعاليت و در دسترس ذينفعان قرارگيرد . ايجاد فضايي مناسب جهت ارايه و استفاده از ارزشهاي ذينفعان براي متقاضيان از ديگر اهداف مجموعه داربستان مي باشد .

مخاطبين يا مشتريان اصلي مجموعه داربستان چه افرادي مي باشند ؟

طيف گسترده اي از افراد حقيقي و حقوقي مي توانند از خدمات اين مجموعه چه در قالب سايت و چه در قالب اپليكيشن استفاده نمايند . توليد كنندگان تجهيزات مرتبط با داربست ، پيمانكاران داربستي ، استادكار و يا كارگران جوياي كار و يا علاقمند به آموزش و توسعه فردي ، فعاليت هاي مرتبط با ساخت و ساز ، شركت هاي بيمه و بسياري ديگر امكان استفاده از خدمات و سرويسهاي ويژه اين مجموعه را خواهند داشت .

لطفا بصورت خلاصه ماموريت مجموعه داربستان را عنوان نماييد

پاسخي با كيفيت به  نياز مشتريان در انجام پروژه هاي خدمات داربست ، معرفي مشتري  به شركتها و كسب و كارهاي فعال در اين زمينه و ايجاد اشتغال براي اساتيد و يا افراد با تجربه از جمله فعاليت هاي مي باشد كه با استفاده از تكنولوژي روز دنيا و با كاربري ساده و آسان در اختيار متقاضيان قرار گرفته و خواهد گرفت  . ارايه خدمات آموزشي با هدف ارتقاي كيفي فعالين و افزايش رضايتمندي مشتريان و همچنين فعاليت هاي رفاهي و اجتماعي  مرتبط با فعالين در اين زمينه نيز از فعاليت هاي جانبي مجموعه داربستان مي باشد  . معرفي توليدكنندگان  محصولات مورد استفاده و همچنين ايجاد بازار كار و مشتري براي توليدكنندگان نيز در ماموريت كاري داربستان قرار دارد.

 

در خبرها شنيده شد كه خدمتي متفاوت در زمينه تبليغات در شبكه هاي اجتماعي مجموعه داربستان راه اندازي شده است

از اواسط بهمن ماه فاز اول ارايه خدمات تبلیغاتي مجموعه داربستان در شبكه هاي مجازي اين مجموعه رونمايي و با استقبال خوبي از طرف متقاضيان روبرو شد . شبكه هاي اجتماعي مجموعه داربستان شامل 25.000 عضو مي باشد كه روزانه اين تعداد در حال افزايش است . اين افراد عموما مرتبط با فعاليت هاي ذكر شده بوده و جامعه اي هدفمند جهت معرفي و يا جستجوي محصول و يا خدمت مورد نظر مي باشند . از اينرو نتيجه تبليغات بسيار موفقيت آميز خواهد بود . اطلاعات و جزييات مرتبط با تبليغات در سايت داربستان قابل مشاهده مي باشد .

لازم به ذكر است كه در فازدوم و از ابتداي سال 1398 علاوه بر تبليغات در شبكه هاي اجتماعي امكان تبليغ در سايت داربستان بصورت مستقيم نيز وجود خواهد داشت.

با تشکر از شما

ﺳﻪشنبه, 30 بهمن 1397
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7533
تهران
داربست فلزی شکوری
1344
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
727
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
866
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5766
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2201
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی