برترین شرکت های تولید و ارائه خدمات داربست در جهان را بشناسید
برترین شرکت های تولید و ارائه خدمات داربست در جهان را بشناسید

امروزه داربست ها نقش مهمی را در ساخت و ساز ایفا می کنند و از اهمیت بالایی برخوردار هستند . کیفیت و ارائه خدمت برتر از نکات کلیدی این صنعت به شمار می رود زیرا رابطه مهمی با ایمنی دارد. در ادامه برترین شرکت های تولید و ارائه خدمات داربست در جهان را بشناسید .

شزکت     PERI

با گردش مالی EUR 1480 میلیارد دلار در سال 2017،   PERI امروز یکی از بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان در جهان است قالب و داربست سیستم.تأسیسات مرکزی، تاسیسات توسعه و تولید در Weissenhorn، آلمان از زمان تأسیس شرکت در سال 1969، واقع شده است. از طریق 7،700 کارمند، 70 شرکت های تابعه و بیش از 140 سایت ذخیره سازی، PERI سیستم های تجهیزات و خدمات مربوط به قالب و فن آوری های داربست را به فروش می رساند.

شرکت پری با گردش مالی 1480 میلیارد دلار در سال 2017 یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و تامین کنندگان سیستم قالب و داربست در جهان است . این شرکت در سال 1969 در آلمان تاسیس شده است.این شرکت دارای 7700 کارمند و 70 شرکت تابعه و 140 سایت ذخیره سازی می باشد.

قالبسازی

محصولات تولیدی در منطقه قالب گیری شامل قالب دیوار، قالب بندی ستون، قالب بندی صفحات، سیستمهای صعود ، سیستمهای مرحله ای، قالبهای خودپیمایی، سرپوشیده، حیاط خلوت، پانلهای قالب، قابهای پایه برای بتن ریزی تک و سیستمهای لنگر هستند.

peri

شرکت Doka

این شرکت با قدمت 150 ساله یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید و ارائه خدمات در ساخت و ساز است. لودویگ پکرک، هارالد زیوبولا، گرد پچورا هیئت مدیره داکا را تشکیل می دهند.

مروری بر محصول و خدمات

محصولات قالب، سیستم ها و خدمات طراحی شامل پانل های قالب، قالب های اسلب، قالب های دیوار، قالب های دیواری یک طرفه، قالب گیری بالا رفتن ، قالب تونلی، قالب سازند سد، قالب های پل ( پلان کاستی تعادل cast-in-place ، پل قوس بتونی و فولاد فرمول پلان ترکیبی)، پیچیدگی / غرق شدن ، سیستم های کراوات و پشتیبانی زمینه، نرم افزار و آموزش. کسب و کار داکا بر مبنای ترکیبی از تولید، فروش و اجاره تجهیزات، مهندسی و نگهداری است. اکثر تولید قالب در محل کارخانه مرکزی گروه  Amstetten صورت می گیرد. [9] ورق های سه ضلعی دوکا در کارخانه شاخه درBanská Bystrica  در اسلواکی ساخته شده اند .

doka

شرکت PASCHAL

گروه PASCHAL یک شرکت تخصصی در قالب و قالب سازی با بیش از 50 سال تجربه است. این شرکت، توسط خانواده ای از سه نسل گذشته کنترل می شود، به یکی از بهترین ارائه دهندگان راه حل های قالب در سراسر جهان می پردازد و با شرکای تجاری متعدد همکاری می کند.

PASCHAL یک ارائه دهنده جهانی شناخته شده برای خدمات، توزیع و تولید قالب های بتونی، فن آوری های قالب بندی و نرم افزار طراحی قالب در 2D و 3D است. از دفتر مرکزی آن که در Steinach در آلمان بادن وورتمبرگ مستقر است، PASCHAL-Werk G. Maier GmbH دارای چهار شعبه و مرکز خدمات در آلمان و شرکت های تابعه و سهام بین المللی است.

PASCHAL

KEE SAFETY 

جدا کردن افراد از خطرات؛ این فلسفه ساده ای است که ایمنی Kee را در اختیار دارد. ما حدود 80 سال پیش از زمانی که ما در انگلستان شروع به کار کردیم، نمونه کارها و افق های جغرافیایی ما را به طور قابل ملاحظه ای گسترش دادیم، زمانی که اولین اتصالات لوله Klamp برای اولین بار اختراع شد. امروزه ما محصولات متعددی را طراحی می کنیم که به سرعت بخشیدن به اجرای استانداردهای ایمنی جهانی برای کار در ارتفاع می پردازند.

KEE SAFETY

Euro Towers Ltd

بیش از 25 سال از تجارت موفق در برج های آلومینیومی، دسترسی به برج ها و کار در صنعت ارتفاع.

Euro Towers 25 سال موفقیت در صنعت کار در ارتفاع با برج های آلومینیومی داریم و تجهیزات دسترسی را جشن می گیرند.

Euro Towers یک تولید کننده پیشرو در بریتانیا از برج های داربست دسترسی آلومینیومی تلفن همراه، تجهیزات دسترسی، ارائه راه حل برای کار تجاری در ارتفاع و واحد های پایین کشیدن و Podiums، برای برآورده ساختن نیازهای کاربران داخلی و صنعتی است.

Euro Towers با مسئولیت محدود

ما یک فلسفه بسیار ساده داریم؛ مشتریان ما مهمترین بخش کسب و کار ما هستند. به عنوان یک شرکت مستقل مستقل، ما به طور کامل به تامین مشتریان خود با بهترین تجهیزات دسترسی به کیفیت با قیمت های رقابتی اختصاص داده ایم.

 

 

 

چهارشنبه, 30 آبان 1397
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7521
تهران
داربست فلزی شکوری
1340
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
724
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
858
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5757
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2193
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی