آیا انقلابی در داربست ها به وجود آمده است ؟
آیا انقلابی در داربست ها به وجود آمده است ؟

 

داربست های مدولار سریع تر از لوله و اتصالات هستند و نیاز به کارگران ماهر ندارند و برای تعمیرات بسیار مناسب هستند اما باید دقت داشت که در هر پروژه ای نمی توان به آنها اکتفا کرد.

داربست های مدولار در ایران کمتر دیده میشد اما در سالهای گذشته شرکت هایی در جهت وارد کردن این داربست ها اقدام کردند و بدلیل اینکه تولید آن هزینه بالایی دارد کمتر کسی سراغ تولید آن می رود . یکی از شرکت های موفق در تولید داربست های مدولار شرکت پویا بست می باشد که داربست های متحرک آلومینیومی تولید میکند و بسیار با کیفیت هستند.

در اروپا و آمریکا تحول زیادی در داربست های مدولار به وجود آمده که داربست ها رو به هوشمند سازی می روند . برخی شرکت ها در این زمینه ربات تولید کرده اند در این سیستم دیگر نیازی به نیروی کار نیست اما قطعاً هزینه تمام شده در این نوع سیستم ها بسیار بالا می باشد اما از طرفی دیگر نیروی کار کمتری نیاز دارد و دقت کار افزایش پیدا می کند و در نهایت ایمنی کار بسیار افزایش پیدا می کند . آمار مرگ و میر  به علت سقوط از ارتفاع و عدم رعایت نکات ایمنی در ایران بسیار فاجعه بار است اما در کشورهای اروپایی و غرب نیز پیش می آید به همین دلیل کشورهای دیگر اقداماتی را انجام داده اند تا به صورت قانون توسط کارفرمایان اجرا شود و. این امر سبب گردیده است تا مرگ و میر در این حوزه به شدت کاهش پیدا کند.

آیا انقلابی در داربست ها به وجود آمده است ؟

شنبه, 21 مهر 1397
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7522
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
724
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
863
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5758
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2194
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی