همه چیز درباره لوازم داربست
همه چیز درباره لوازم داربست

 

همانطور که مشخص است لوازم داربست جهت استفاده و سهولت در انجام اجرای کار داربست می باشد .در واقع لوازم داربست جزئی جدا ناپذیر از داربست به شمار می رود به این دلیل که اتصالاتی که با داربست صورت می گیرد با این لوازم انجام می شود.کیفیت این لوازم باید طوری باشد که بتواند داربست را به خوبی مهار کند . در ادامه با انواع مختلف لوازم داربستی آشنا خواهید شد :

بست اتصال

بست اتصال که جنس آن لوله است و اجزا آن از 2عدد پیچ اتصال و 2 عدد  مهره دور19  تشکیل شده است که برای اتصال  دو لوله  استفاده میشود .کاربرد  بست اتصال برای پروژه هایی که طول و عرض آن بیشتر از 6 متر باشد استفاده میشود.

بست تیرآهنی

بست چهاریپچ  تیرآهنی جنس آن داکتیل است که  اجزا آن از  1 عدد  مهره دور21 , 1 عدد واشر 3 میل دور 24  , 1 عدد پیم 45*9 , 1عدد پیچ 70*14 و 1عدد پیچ  چشمی می باشد و ازیک لوله استفاده میشود .کاربرد  بست تیرآهنی  برای پروژه هایی که  تکیه گاه آن تیرآهن یا آهن است استفاده میشود.

بست  چهارپیچ گردان

بست چهاریپچ  جنس آن داکتیل است  ،که  اجزا آن از 2 عدد برگ و2 عدد کنده ، 4 عدد پیچ تی  fb  ، 4 عدد  مهره دور21 ،4 عدد واشر 3 میل  و یک عدد پیم 28*16  تشکیل شده است .

 از دو لوله  استفاده میشود .کاربرد  بست چهارپیچ گردان  برای پروژه هایی که زاویه آنها  90درجه  یا کمتر است   و همچنین  در مکانهای دوار و گرد استفاده میشود  مانند  مخرن  نفت و سن تئاتر وغیره البته بست چهاپیچ گردان در مقایسه با بست های دیگر مصرف کمتری دارد .

بست مغزی

بست مغری که جنس آن داکتیل است و کاربرد  بست  مغزی   برای اتصال دو  لوله  است .

بست کفی

بست کفی جنس آن داکتیل است . از یک  لوله  استفاده میشود .کاربرد  بست  کفی به عنوان پایه است .بست   کفی درمکانی که سرامیک نباشد استفاده میشود .

بست تک پیچ

بست تک پیچ جنس آن ورق سیاه ۴ میل و ۵ میل است . اجزا آن از 1 عدد پیچ چشمی ، 1 عدد مهره دور ،1 عدد واشر 3 میل دور 23 ،یک عدد پیم 45*9 برای برگ و 1 عدد پیم 30*9 برای پیچ چشمی  تشکیل شده است  . از دو لوله  استفاده میشود. کاربرد  بست تک پیچ برای پوشاندن سقف، تمیز کردن نمای ساختمان به عنوان دستگیره و همچنین در مکانهای سرپوشیده برای جلوگیری از سوراخ شدن سقف استفاده میشود.

بست دوپیج

بست دوپیچ  جنس آن داکتیل است ،  اجزا آن از 2 عدد برگ و 1 عدد کنده ، 2 عدد پیچ تی  fb  ،2عدد  مهره دور21 ،2عدد واشر 3 میل   دور 23 و2عدد پیم 45*9  تشکیل شده است .  از دو لوله   استفاده میشود .کاربرد  بست دوپیچ برای پروژه هایی که زاویه آنها  90درجه است استفاده میشود .بست  دوپیچ  در مقایسه با بست های دیگر فروش بیشتر و مصرف بیشتری دارد و همچنین بست دوپیچ  در مقایسه با بست  چهار پیچ  سریع تر است .

بست چهارپیچ FB

بست چهاریپچ FB جنس آن داکتیل است .که  اجزا آن از 2 عدد برگ و 1 عدد کنده ، 4 عدد پیچ تی  ، 4 عدد  مهره  دور 21و  4 عدد واشر 3 میل  تشکیل شده است  از دو لوله استفاده میشود .کاربرد  بست چهارپیچ  FB برای پروژه هایی که زاویه آنها   90درجه است استفاده میشود .بست  چهاپیچ FB در مقایسه با بست های دیگر فروش بیشتر و مصرف بیشتری دارد و همچنین بست چهارپیج FB در مقایسه با بست چهارپیچ  سبک تر است.

بست چهاریپچ

جنس آن داکتیل است که  اجزا آن از 2 عدد برگ و 1 عدد کنده ، 4 عدد پیچ تی  fb  ، 4 عدد  مهره دور21 و 4 عدد واشر 3 میل   تشکیل شده است . از دو لوله  استفاده میشود .کاربرد  بست چهارپیچ  برای پروژه هایی که راویه آنها  90درجه است استفاده میشود .بست چهاپیچ در مقایسه با بست های دیگر فروش بیشتر و مصرف بیشتری دارد و همچنین در مقایسه با بست دوپیچ پرکاربرد تر است .

پیچ اتومات داربست

پیچ اتومات داربستی اغلب برای تولید بست های داربست استفاده می شود این محصول تهيه شده از مفتول های استاندارد پيچ با گريد هاي ١٠٠٨ و ١٠١٠ از جنس انيل فسفات می باشد که عمر محصول را تا دو برابر افزايش ميدهد.

دریافت قیمت و سفارش آنلاین

در وبسایت داربستان مشتریان محترم می توانند قیمت بروز لوازم داربست فلزی را ببینند و یا مستقیماً جنس با کیفیت تولید ایرانی را از تولیدکننده دریافت کنند.

همه چیز درباره لوازم داربست

شنبه, 08 آذر 1399
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7512
تهران
داربست فلزی شکوری
1335
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
718
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
853
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5747
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2188
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی