اطلاعيه پليس درباره داربست ها و تکيه هاي عزاداري
اطلاعيه پليس درباره داربست ها و تکيه هاي عزاداري

خبرگزاري آريا-نيروي انتظامي از مردم خواست هنگام نصب داربست ها براي تکيه هاي عزاداري، با احتياط و دقت بيشتري عمل کنند تا مانع عبور و مرور نشوند.
به گزارش خبرگزاري آريا، در اطلاعيه نيروي انتظامي درخصوص مراسم و آئين هاي ماه محرم آمده است:
 ... بار ديگر عطر معنوي و دل انگيز محرم در فضاي زمان و مکان پيچيد و... محرم آمد و پيام عدالت خواهي، ظلم ستيزي و ولايت محوري را در گوش جان ها طنيني دوباره افکند.
محرم؛ ماه بصيرت، شکوفايي، سوگواري خردمندانه و ماه عشق است. ماه رشد و بالندگي، جوشيدن و انديشيدن و ... مدرسه عشقي که بايد در آن درس چگونه زيستن آموخت و محرابي که در آن نماز ايمان و حماسه و براي خدا بودن اقامه نمود.
آنچه در محرم به وقوع پيوست، تنها يک واقعه نيست، بلکه رخداد محرم و "عاشورا"، در کالبد فرهنگي ابدي نقشه راه حيات سعادتمندانه و جاودانگي است و نمايه هاي قدسي نهضت عاشورا را که از جلوه هاي اخلاق، ولايت مداري، اهتمام به امر به معروف و نهي از منکر، ايثار، نوع دوستي، اخوت و برادري و... نمايندگي مي کند.
در اين پيام با بيان اينکه عاشورا يک فرهنگ است؛ فرهنگي غني از آزادگي و دين مداري، آمده است ؛ يکي از اهداف بلند نهضت عاشورا مقابله با انحرافات فکري مي باشد و به پيروي از تعاليم مکتب امام حسين (ع) انتظار مي رود دلدادگان حسين (ع) و محبان اهل بيت (ع) با ترويج ارزش هاي راستين مکتبي و الهام گرفتن از سيره نوراني ائمه در نحوه عزاداري، احياء ياد و راه شهيدان کربلا، با هرگونه جريان انحرافي و خرافي گري از قبيل قمه زني، استفاده از آلات و ادوات نامتعارف موسيقي و ساير رفتارهاي موهن، "هوشمندانه" مقابله کنند.
نيروي انتظامي نيز همگام با اين پويش عظيم مردمي و عزاداري حسيني، ضمن گراميداشت حماسه عظيم و باشکوه و الهي عاشورا، با کمال افتخار در راستاي تأمين نظم و امنيت و خدمتگزاري به مردم قدرشناس و ولايي با مشارکت و همراهي قاطبه عزاداران عزيز انجام وظيفه خواهد کرد.
بر اين اساس نيروي انتظامي براي برگزاري هرچه باشکوه تر مراسم اقامه عزا، توجه شهروندان محترم را به موارد ذيل جلب نموده و نسبت به رعايت آنها تأکيد مي کند.
ـ ماموران انتظامي و راهنمايي و رانندگي با تلاش بي وقفه کوشش خواهند کرد با برقراري نظم ، امنيت و سهولت در تردد خودروها، بر شکوه و عظمت مراسم عزاداري در سراسر کشور بيافزايند، لذا به شهروندان محترم توصيه مي شود با کارکنان ناجا در اين ايام مثل هميشه همکاري صميمانه داشته باشند.
-مسئولان هيئت هاي عزاداري و تکايا، از نصب هر گونه داربست در معابر عمومي که موجب مسدود شدن خيابان و يا کندي عبور و مرور مي شود، خودداري کنند.
- توصيه مي شود در حرکت دسته هاي عزاداري و حين برگزاري مراسم عزاداري، به ويژه در ساعات پاياني شب در استفاده از بلندگو ها، رعايت حال بيماران و افراد مسن بشود
- مراکز110 پليس در تمامي ساعات شبانه روز آماده دريافت اطلاعات و خدمت رساني به مردم خواهند بود.

ﺳﻪشنبه, 13 مهر 1395
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7522
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
724
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
861
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5757
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2194
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی