چگونه در ایران بهترین سنگ بازالت را بخریم؟
چگونه در ایران بهترین سنگ بازالت را بخریم؟

استفاده از سنگ بازالت به عنوان یک سنگ همه کاره در ساخت و ساز و معماری سابقه بسیار طولانی مدت دارد. چرا که این سنگ از سنگ فرش فضاهای باز گرفته تا دکوراسیون های داخلی منازل و نمای ظاهری ساختمان ها کاربرد متنوع و زیادی دارد. امروزه از این سنگ به عنوان سنگدانه خرد شده در پروژه های ساختمانی حتی به عنوان سنگ کف در فضاهای باز و اداری و مراکز تجاری استفاده می شود.

خرید سنگ بازالت

بسیاری از پیمانکاران و انبوه سازان در هنگام ساخت و ساز به دنبال برآورد قیمت سنگ بازالت برای تخمین قیمت واقعی پروژه های خود هستند.

واقعیت این است که هنگام خرید سنگ بازالت باید ویژگی های منحصر به فرد و مزایای آن را نسبت به سایر سنگ های ساختمانی در نظر گرفت. از طرفی هم اگر به دنبال خرید هر گونه سنگ ساختمانی برای کاربردهای مختلف از سنگ فرش و کف، تا نمای خارجی ساختمانی هستید، بهتر است خرید خود را از سنگ فروشی های معتبر و عمده فروش مانند ایران بازالت انجام دهید تا مجبور به پرداخت هزینه بیشتر به واسطه ها و سنگ فروشی های خرده فروش نباشید.

با خرید سنگ بازالت از ایران بازالت، خیالتان بابت قیمت واقعی سنگ بازالت راحت است، چرا که از معتبرترین و باسابقه ترین مرکز فروش سنگ بازالت خرید می کنید.

پیمانکاران و انبوه سازان می توانند نیازهای عمده خودشان را برای تامین و تهیه این سنگ ساختمانی همه کاره، از ایران بازالت تهیه کنند و حتی قبل از شروع به ساختمان سازی، قیمت سنگ بازالت کارشناسی شده و واقعی را از کارشناسان ایران بازالت تخمین بزنند.

ویژگی های منحصر به فرد سنگ بازالت در ساختمان سازی

نام لاتین بازالت به معنای سنگ بسیار سخت است. سنگ بازالت که به عنوان یکی از سنگ های کهکشانی شناخته می شود از نظر سختی با گرانیت مقایسه می شود و حتی می تواند سختی بیشتری هم نسبت به سایر سنگ های ساختمانی داشته باشد.

از طرفی هم در میان سنگ های طبیعی که برای ساختمان سازی مناسب تر و کاربردی هستند، بازالت به عنوان سنگ همه کاره شناخته می شود که هم در دکوراسیون داخلی و هم نمای خارجی ساختمان استفاده می شود. سنگ بازالت در ساختمان سازی ویژگی های منحصر به فرد و زیبایی خاص خودش را دارد که آن را به یکی از محبوبترین انتخاب انبوه سازان و پیمانکاران تبدیل می کند.

امروزه محبوبیت این سنگ کهکشانی با کیفیت بسیار عالی و استجکام بی نظیر در دکوراسیون داخلی منازل افزایش پیدا کرده است. در کنار همه اینها، سنگ بازالت به عنوان یک عایق حرارتی عالی شناخته می شود. حتی پارامترهای عایق حرارتی سنگ بازالت می تواند چندین برابر بیشتر از سایر سنگ ها و مصالح ساختمانی باشد.

از طرفی سنگ بازالت دوستدار محیط زیست شناخته می شود. کاملا غیر سمی، غیر قابل انفجار و غیر قابل اشتعال است. سطح آن ضد لغزش است. این سنگ ساختمانی و تزئینی با کیفیت عالی برای تراس ها و کف ها، ساخت میز کار، پانل های دیواری، دور شومینه، میز کار استفاده می شود.

 اگرچه رنگ سنگ بازالت معمولاً خاکستری تا سیاه است، اما رنگ آن به دلیل اکسید شدن مواد معدنی غنی از آهن به زنگ می تواند به قهوه ای یا قرمز تغییر کند.

اانواع سنگ بازالت

ویژگی های اصلی و منحصر به فرد سنگ های بازالت، عبارتند از:

  • عایق حرارتی خوب
  • مقاوم در برابر آتش
  • مقاوم در برابر کشش و فشار
  • سختی در مقیاس Mohs - 7
  • مقاوم در برابر اسیدها، خوردگی
  • مقاوم در برابر هر گونه تغییرات دمایی
  • مناسب برای پوشش داخلی و خارجی کف و دیوار
  • دارای استحکام و دوام بسیار زیاد و طول عمر بالا
  • توانایی بسیار زیاد در جذب دی اکسید کربن موجود در هوا
  • مقاوم در برابر هوا و سازگار با هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی

سنگ بازالت در نمای بیرونی ساختمان ها

بدون شک سنگ بازالت جزء چند سنگ برتر برای نمای بیرونی ساختمان ها محسوب می شود که با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند در برابر عوامل جوی و هر گونه شرایط آب و هوایی دوام زیادی داشته باشد. برای همین در کنار زیبایی خاصی که به نمای بیرونی و خارجی ساختمان ها می بخشد، می تواند دوام و استحکام و حتی طول عمر آنها را تا حدودی افزایش دهد.

یکی از مهمترین ویژگی های سنگ بازالت برای استفاده از نمای خارجی ساختمان ها، طیف رنگی خاص آن است. سنگ های بازالت ممکن است در رنگ مشکی تا خاکستری تیره یافت شوند، دو رنگی که برای نمای خارجی ساختمان ها از محبوبیت زیادی برخوردار است و می تواند جلوه و زیبایی خاصی را به نمای خارجی ساختمان ها و حتی سنگفرش های مراکز اداری و تجاری ببخشد.

با انتخاب و خرید انواع سنگ بازالت برای هر گونه کاربرد ساختمانی و خرید از مراکز و سنگ فروشی های معتبر مانند ایران بازالت، خیال خودتان را بابت صرف هزینه و سرمایه گذاری برای افزایش طول عمر و استحکام ساختمان و بنا راحت کنید.

پنجشنبه, 17 آذر 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7522
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
725
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
863
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5758
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2194
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی