میلگرد اروند اهواز، اصلی ترین تامین کننده میلگرد جنوب کشور
میلگرد اروند اهواز، اصلی ترین تامین کننده میلگرد جنوب کشور

استان خوزستان همواره به عنوان یکی از فعالان صنعت فولاد، از سالیان گذشته تا به امروز نقش مهمی را در تولید مقاطع فولادی کشور به خود اختصاص داده‌است. کارخانجات متعدد واقع در این استان و خصوصا مرکز آن اهواز، در صدر تولیدکنندگان آهن و فولاد کشور قرار دارند. از مهم‌ترین تولیدکنندگان محصولات فولادی در این استان می‌توان به کارخانجات مطرحی همچون کارخانه میلگرد کوثر اهواز و شرکت فولاد کاوه اروند اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن معرفی برندهای معتبر محصولات فولادی در اهواز به بررسی کیفیت و قیمت میلگرد اروند، قیمت میلگرد کوثر اهواز و دیگر تولیدکنندگان و مقایسه آن ها با یکدیگر بپردازیم.

کارخانجات تولیدکننده میلگرد در اهواز

همان‌طور که اشاره شد شهر اهواز یکی از قطب‌های تولید فولاد در کشور بوده و کارخانجات واقع در این شهر همواره موردتوجه فولادسازان قرار داشته‌است. در ادامه شما را با کارخانجات تولید میلگرد در این شهر آشنا خواهیم‌کرد.

1 – مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس : این واحد تولیدی با قرارگیری در مرکز استان خوزستان به یکی از برندهای معتبر خرید میلگرد در کشور تبدیل شده‌است. میلگردهای تولیدی مجتمع فولاد آتیه علاوه بر تامین نیاز داخلی به سایر کشورهای همسایه نیز صادر می‌شود. این محصول از سایز 8 تا 48 و با کیفیت بالا تولید شده و در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

2 – گروه ملی صنعتی فولاد ایران : یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین تولیدکنندگان میلگرد در کشور گروه ملی صنعتی فولاد ایران بوده که از زیرمجموعه های متعددی تشکیل شده‌است. از بخش‌های تولیدی این شرکت می‌توان به کارخانه نورد کوثر، نورد تیرآهن و کارخانه لوله‌سازی اشاره کرد.

3 – کارخانه نورد کوثر اهواز: این کارخانه با برخورداری از سیستم اتوماسیون پیشرفته، نزدیکی به بنادر جنوب و کیفیت بالای محصولات تولیدی همواره در صدر تولیدکنندگان میلگرد کشور قرار دارد. کیفیت بالای این محصول در کنار قیمت مقرون به صرفه آن سبب درخشش کارخانه میلگرد کوثر اهواز طی سال‌های متمادی شده است.

قیمت میلگرد اروند

کارخانه میلگرد کوثر اهواز

کارخانه نورد کوثر اهواز علاوه بر میلگرد، انواع مقاطع فولادی از جمله تیرآهن، لوله و محصولات مفتولی را نیز تولید می‌کند. کیفیت بالای میلگرد کوثر اهواز سبب محبوبیت این برند در ایران و کشورهای همسایه شده به طوری که با بسیاری از فعالان این حوزه در خارج از کشور همکاری دارد. میلگرد آجدار این کارخانه از سایز 10 تا 40 میلی‌متر و میلگردهای ساده از سایز 10 تا 50 میلی‌متر تولید و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین مفتول‌های ساده و آجدار تولیدی این شرکت نیز از سایز 5.5 تا 12 میلی‌متر در اختیار خریداران قرار دارد.

یکی از خصوصیات بارز میلگرد کوثر اهواز را می‌توان کیفیت بالای آن و انجام آزمایش‌های کنترل کیفیت پس از تولید دانست. این محصول که براساس استاندارد ملی ایران به شماره 3132 تولید شده دارای وزنی استاندارد در کنار خواص مکانیکی مطلوب می‌باشد. قیمت میلگرد اهواز براساس وزن این محصول تعیین شده بنابراین در هنگام خرید اطلاع از وزن میلگرد یک امر ضروری تلقی می‌شود.

از دیگر مواردی که لازم است در زمان خرید میلگرد کوثر اهواز به آن دقت کنید آرم حک شده بر روی این محصول است. علامت GCT بر روی میلگردهای این کارخانه نشان از اصالت کالای خریداری شده دارد. علاوه بر این برای اطمینان بیشتر از اصالت کالا توصیه می‌شود خرید خود را تنها از آهن فروشی‌های معتبر انجام دهید.

قیمت میلگرد کوثر اهواز

شرکت فولاد کاوه اروند

این کارخانه با قرارگیری در شهر خرمشهر یکی دیگر از برندهای محبوب تولید میلگرد در جنوب کشور به شمار می‌رود. میلگردهای تولیدی این شرکت از سایز 10 تا 32 میلی متر و از نوع A3 بوده که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی هستند. از دیگر خصوصیات محصولات فولاد کاوه اروند مقاومت بسیار بالای میلگردهای تولیدی در کنار تنش جاری و تنش گسیختگی مطلوب آن‌ها است. مناسب بودن قیمت میلگرد اروند نیز در کنار سایر خصوصیات مطرح این محصول موجب محبوبیت بالای آن شده‌است.

استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در کنار کنترل کیفیت مناسب، میلگرد اروند را به یک برند محبوب در کشور تبدیل کرده‌است. همچنین دسترسی آسان این کارخانه و موقعیت جغرافیایی آن به خریداران این امکان را می‌دهد که در هر منطقه‌ای بتوانند به راحتی میلگردهای تولیدی این کارخانه را خریداری نمایند. چنانچه قصد خرید میلگرد فولاد اروند را دارید می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر این برند در شهر خود و یا سایر شهرها مراجعه نموده و پس از دریافت مشاوره این کالا را با کیفیت بالایی خریداری کنید.

خرید انواع برند میلگرد اهواز

کیفیت تولید فولاد در کارخانه‌های جنوب کشور به تمامی فعالان این حوزه ثابت شده‌است. در حقیقت تمامی صاحبان پروژه در هنگام انتخاب محصولی مرغوب نام برندهای معتبر موجود در شهر اهواز را شنیده‌اند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دسترسی آسان به تمامی نقاط کشور و خرید از کارخانجات مطرح فراهم شده‌است. دیگر فرقی نداره پروژه خود را در کدام منطقه آغاز می‌کنید، چراکه شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به نمایندگی‌های معتبر، محصول برند موردنظر را تهیه کنید.

از برندهای معتبر میلگرد در جنوب کشور می‌توان به میلگرد کوثر اهواز، میلگرد اروند خرمشهر و میلگرد آتیه خلیج فارس و فولاد روهینا دزفول اشاره کرد. در واقع این کارخانجات اصلی‌ترین تامین‌کننده میلگرد در جنوب کشور هستند. این محصولات همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌توانید بسته به کاربرد و قیمت موردنظر خود، بهترین مقطع را انتخاب کنید. خریداران می توانند قیمت میلگرد اهواز در برندهای مختلف را علاوه بر سایت هر شرکت، در سایت آهن فروشی‌های معتبر نیز مقایسه نموده و سپس اقدام به خرید کنند.

جمع‌بندی

در سال‌های اخیر با افزایش دسترسی به بنادر و پیشرفت خرید آنلاین محصولات فولادی، امکان خرید از تمامی برندهای آهن و فولاد در کشور برای صاحبان پروژه فراهم شده‌است. کارخانجات فولاد در جنوب کشور بخش اصلی تامین میلگرد داخلی را بر عهده داشته و از این رو دسترسی به محصولات این شرکت‌ها بسیار مهم است. اکنون صاحبان پروژه به راحتی می‌توانند به تولیدات این کارخانجات در تمامی نقاط کشور دسترسی سریع و آسان داشته باشند.

در این مقاله سعی کردیم تمامی برندهای میلگرد اهواز را معرفی و مقایسه نماییم. توصیه می‌شود پیش از خرید با مقایسه کیفیت و قیمت میلگرد اهواز، قیمت میلگرد اروند و سایر کارخانجات مطرح و همچنین بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد امروز، بهترین انتخاب را داشته باشید.

مشاهده آنلاین قیمت آهن آلات: https://www.markazeahan.com

چهارشنبه, 30 شهریور 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7522
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
725
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
863
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5758
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2194
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی