ویژگی های مهم ساندویچ پانل دیواری برای پارتیشن بندی داخلی؟
ویژگی های مهم ساندویچ پانل دیواری برای پارتیشن بندی داخلی؟

ساندویچ پانل دیواری ایده آل ترین گزینه برای پارتیشن بندی فضای داخلی است. آنها ضمن داشتن جذابیت و زیبایی طول عمر بالایی نیز دارند.

ساندویچ پانل های دیواری عمدتا از چوب ضایعاتی و چوب سرباره همراه با روکش های فلزی ساخته می شوند، آنها به طور کامل خرد شده و تصفیه شده و پلیمریزاسیون می شوند تا بهره وری جامع چوب را بهبود ببخشند.

ساندویچ پانل های دیواری داخلی از نوع کامپوزیت چوبی را می توان بازیافت کرد، آنها بسیار سازگار با محیط زیست هستند و در فرآیند ساخت و ساز می توانند به ما کمک کنند و سرعت کار را افزایش دهند. از این نوع ساندویچ پانل ها می توان در دکوراسیون داخلی استفاده کرد.

به طور کلی ساندویچ پانل دیواری برای پارتیشن بندی داخلی، از ترکیب پلاستیک، الیاف طبیعی و برخی مواد افزودنی با استفاده از تجهیزات خاص ساخته می شود. برای ساخت آنها، فیبر طبیعی و پلاستیک را کاملاً با هم ترکیب می کنند تا جلوه طبیعی چوب را حفظ کند.

در حال حاضر ساندویچ پانل های دیواری به تدریج جایگزین چوب، پلاستیک و مصالح سنتی شده است و به طور گسترده ای در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع ساندویچ پانل دیواری مزایای زیادی را شامل می شود، به عنوان مثال، آنها باعث پراکندگی نور، کاهش خستگی و آسیب چشم در فضای داخلی می شوند. همچنین می توانند سر و صدا را کاهش دهند، کیفیت خواب را بهتر کنند. همچنین عملکرد آن ها در زمستان گرم است و در تابستان سرد.

معمولا تفاوت دما بین اتاق هایی که با استفاده از پانل دیوار ساخته شده اند با اتاق هایی که از پانل دیواری استفاده نشده اند حدود ۷ درجه است. این گونه از ساندویچ پانل در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی صرفه جویی خوبی در انرژی ایجاد می کنند.

ساندویچ پانل

چرا ساندویچ پانل دیواری را انتخاب می کنیم؟

این نوع ساندویچ پانل ها مزیت زیر را دارند:

  • بسیار ارزان قیمت هستند، ظاهر مشابه به چوب دارند، اما بسیار ارزان تر از چوب هستند
  • ضد آب و ضد رطوبت هستند، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد پوسیدگی، مشکلات تغییر شکل آنها نیست
  • ضد موریانه هستند، به طور موثر در برابر آزار و اذیت حشرات مقاوم هستند، عمر مفید آن ها نیز زیاد است
  • مقاومت در برابر آتش بالا هستند، هیچ گونه گاز سمی تولید نمی کند
  • سازگار با محیط زیست هستند، بدون آلودگی و قابل بازیافت هستند. محتوای فرمالدئید آنها حدود ۰.۲، کمتر از استانداردهای کلاس EO است، به طور کامل آنها از طبقه بندی اروپایی استانداردهای زیست محیطی برخوردار هستند
  • اثر جذب صدا خوبی دارند، صرفه جویی قابل قبول در انرژی دارند. و می توانند تا ۳۰ درصد یا بیشتر در مصرف انرژی صرفه جویی کنند
  • نصب آنها آسان است و سریع نصب می شوند، بنابراین  باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شوند

طی چند سال گذشته، ساندویچ پانل دیواری به دلیل ویژگی های خوب مانند صرفه جویی در مصالح، ایجاد دهانه بزرگ، ساختار مناسب، دوام خوب، سرعت ساخت سریع و غیره، توسط همه بخش های جامعه شناخته شده و ارتقا یافته است.

نه تنها می توان از این مصالح در پروژه های مسکونی استفاده کرد، بلکه می توان آنها را با سایر سازه ها و مصالح ساختمانی ترکیب کرده و یک سیستم ترکیبی از ساختار ساختمان را ایجاد کرد که به بهینه سازی سازه کمک می کند.

علاوه بر این، ساندویچ پانل های مهندسی شده از نظر ویژگی های ساختاری نسبت به مصالح سنتی برتری دارند و می توانند به جای مصالح سنتی در سیستم های سازه ای و ساختمانی دیوارها مورد استفاده قرار گیرند. چنین مصالحی به طور گسترده در دکوراسیون داخلی ساختمان یا دیگر پروژه های معماری استفاده می شوند.

ساندویچ پانل

فروش ساندویچ پانل دیواری به کمترین تعرفه؟

با پیشرفت تکنولوژی روز به روز روش های تولید ساندویچ پانل دیواری تغییر پیدا کرده است و کیفیت آنها نیز بهبود یافته و کاستی ها در تولید به طور اساسی برطرف شده است. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین نوع ساندویچ پانل ها را با کمترین تعرفه از گروه صنعتی ایران پانل خریداری کنید.

گروه صنعتی ایران پانل از روش های نوین برای تولید انواع ساندویچ پانل سقفی، دیواری و سردخانه ای استفاده می کند تا کیفیت محصولات خود را بالا ببرد. شما با اطمینان از کیفیت خوب محصولات گروه صنعتی ایران پانل می توانید خرید خود را از این شرکت انجام دهید.

ساندویچ پانل های دیواری گروه صنعتی ایران پانل برای پروژه های تجاری، خانگی، ساختمانی جدید یا بازسازی ایده آل هستند. می توانید از محصولات این شرکت به عنوان یک جایگزین مقاوم و مناسب برای تخته های چوبی واقعی و دیگر مصالح سنتی استفاده کنید.

مطمئن باشید ساندویچ پانل دیواری این شرکت، چه در ساخت و ساز جدید و چه در پروژه بازسازی، می تواند تأثیر چشمگیری بر ظاهر ساختمان شما داشته باشد و هم گرما و هم جذابیت را ایجاد کند. هنگامی که از این پانل ها برای کاربردهای خارجی استفاده می شود، دیگر نیازی به نماسازی، رنگ آمیزی و نگهداری نیست. برای همین در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود و شما می توانید یک ساختمان بسیار زیبا برای خود داشته باشید.

برای آگاهی از مشخصات محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران پانل می توانید از وب سایت این مجموعه دیدن کنید.

دوشنبه, 19 مهر 1400
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7544
تهران
داربست فلزی شکوری
1350
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
737
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
873
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5779
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2206
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی