آینه دودی در چه محیطی کاربرد دارد؟
آینه دودی در چه محیطی کاربرد دارد؟

ایده های دکوراسیونی که در فضای زندگی خود ایجاد می‌کنید از نظر انعکاس فضایی که دارید مهم هستند. خانه های شما یکی از مناطقی است که بیشترین توجه را در این زمینه می‌طلبد. استفاده از وسایل تزئینی در خانه های خود، جایی که می‌خواهید جلوه متفاوتی به هر اتاق بدهید، موارد مهمی هستند که می‌توانند کل فضای آن خانه را تغییر دهند. یکی از مهمترین این موارد آینه کاری دکوراتیو است. اگر آینه های دودی یا زغالی قرار دهید، می‌توانید جلوه های کاملا شیک به آن منطقه اضافه کنید.

آینه دودی در چه محیطی کاربرد دارد؟

آینه دودی

چه آن را در اتاق نشیمن، سالن یا اتاق خواب قرار دهید، اجتناب ناپذیر است که با گزینه های تزئینی آینه ای که در اندازه و قاب مناسب ترجیح می‌دهید، جذابیت چشم نوازی را به دست آورید. یکی از عناصر ضروری حمام ها و سرویس هاس بهداشتی، آینه است. آینه ای چشم نواز که با کاشی ها ادغام می‌شود، می‌تواند یک تصویر زیبا در حمام شما ایجاد کند. هر کجا که از آینه های دودی خود استفاده می‌کنید، می‌توانید با این محصولات ظاهری مدرن و زیبا داشته باشید که هم به آن ها نیاز دارید و هم از نظر بصری ضروری هستند. آینه هایی که می‌توانید روی دیوار آویزان کنید، یا با توجه به نیاز خود قابل حمل باشد و به شما این امکان را می‌دهد که در مناطق مختلف از آن ها استفاده کنید.

طرح های مختلف آینه زغالی

شما می‌توانید ده ها مدل آینه دودی تزئینی را با هم پیدا کنید که از دیدن آن ها بر روی دیوارهای خود لذت خواهید برد. با توجه به سلیقه خود می‌توانید آینه های دودی را انتخاب کنید که می‌توانند طرح های زیبا و چشمگیری را ارائه دهند. اگر طرح های ساده و مینیمال مورد توجه شما هستند، مشخص کنید هر کجا که از آینه های تزئینی خود استفاده می‌کنید، می‌توانید با این محصولات ظاهری مدرن و زیبا داشته باشید که هم به آن ها نیاز دارید و هم از نظر بصری ضروری هستند. آینه هایی که می‌توانید روی دیوار آویزان کنید. مدل های تزئینی آینه ای که برای فضای شخصی خود انتخاب می‌کنید، روی دیوارهای شما بسیار شیک به نظر می‌رسند.

چگونه آینه های دودی یا زغالی را تمیز کنیم؟

آینه های دودی با توجه به متریالی که در ساخت آن ها استفاده شده است می‌توانند حساس باشند. به همین دلیل بهتر است به دستورالعمل های آن ها توجه کنید. به طور کلی می‌توانید از آب سرکه برای تمیز کردن دقیق آینه ها بدون آسیب رساندن به آن ها استفاده کنید. شما می‌توانید هر آینه را به آرامی با آب سرکه که مطابق مقدار و اندازه آینه ای که می‌خواهید، تمیز کنید. پس از اتمام مراحل پاک کردن، می‌توانید آن را با یک گرد و غبار مناسب و پارچه بدون پرز خشک کنید. مطمئن شوید که فرآیند خشک شدن را به خوبی انجام می‌دهید تا هیچ گونه علامت لکه آب وجود نداشته باشد. برای پاک کردن راحت تر آینه می‌توانید از یک بطری اسپری استفاده کنید. جدا از این، همچنین می‌توانید آینه خود را با آب شوینده یا پاک کننده های شیشه با همان مراقبت تمیز کنید. به راحتی می‌توانید این کار را با صابون ظرفشویی، که یکی از رایج ترین انواع شوینده ها در خانه است، انجام دهید. استفاده از روزنامه برای خشک کردن نیز یک روش رایج است. جدا از این، پارچه های میکرو فیبر نیز محصولاتی هستند که در خشک شدن به شما کمک زیادی می‌کنند.

آینه دودی تمام قد

آینه های دودی تمام قد یکی از مدل های آینه دکوراتیو هستند که در دکوراسیون خودنمایی می‌کنند. آینه دودی که معمولا در بین مدل های آینه مستطیل شکل قرار دارد، یکی از مدل های تزئینی است که به راحتی می‌توانید دید خود را از همه طرف کنترل کنید. آینه های دودی تمام قد را می‌توان به دیوار آویزان کرد یا مدل های ایستاده ارائه داد. می‌توانید از آینه های تمام قد در اتاق خواب خود و همچنین در سالن و پذیرایی استفاده کنید. می‌توانید آن را با مدل های قاب دار انتخاب کنید یا آینه های سفارشی را انتخاب کنید که با چسب یا میخ آویزان شوند. علاوه بر این،  طرح های آینه دودی کمک می‌کند تا به خوبی با دیگر وسایل خانه آن را ست کنید. برای اتاق های شما که دارای طرحی با عناصر رنگی زیاد هستند بسیار مناسب می‌باشند.

علاوه بر این، می‌توانید با تنظیم زاویه مطابق خود، از آینه های تمام قد که قابل چرخش هستند استفاده کنید. گزینه دیگر برای آینه های کامل، ساختارهای چند قسمتی است. شما می‌توانید با کنار هم قرار دادن قطعات کوچک متفاوت یا یکسان، آینه تمام قد خود را بسازید. به این ترتیب، می‌توانید طرح های متفاوتی ارائه دهید و تصاویر منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. شما می‌توانید با کنار هم قرار دادن اشکال هندسی، ریتم بصری را ایجاد. آینه های تمام فریم قاب دار می‌توانند با مواد مختلف تهیه شوند. می‌توانید ناحیه ای را که استفاده می‌کنید با این نوع آینه ها، که می‌توانید بصورت ساده یا طرح دار انتخاب کنید‌، رنگ آمیزی کنید. در صورت تمایل می‌توانید آینه های تمام قد را که در هر رنگی بیابید با قاب چوبی غنی کنید. اگر آینه تمام قد ساده تری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید با ترکیب آینه های جدا شده یا چسباندن آینه تمام چسب یک تکه به کمد خود از آن استفاده کنید.

چگونگی نصب

روش های مختلفی برای آویزان کردن آینه تزئینی وجود دارد. اگر می‌خواهید آینه تزئینی را با چسب برش مخصوص به دیوار آویزان کنید، می‌توانید از نوارهای مخصوص دو طرفه استفاده کنید. در حالی که یک طرف این نوارها آینه را با چسباندن به سطح پشتی خود نگه می‌دارد، طرف دیگر به دیوار می‌چسبد و آینه شما را آویزان نگه می‌دارد. با این حال، از آنجا که این نوارها می‌توانند اجسام را تا وزن معینی حمل کنند، باید مراقب باشید که آینه تزئینی که می‌چسبانید زیاد سنگین نباشد. برای نصب آینه دیواری قاب دار بر روی دیوار، می‌توانید آن را با اتصال حلقه ناخن کوچک واقع در پشت قاب به میخی که در دیوار کوبیده اید، وصل کنید. مفید است که ناحیه ای را که آینه را در آن قرار می‌دهید با دقت انتخاب کنید. همچنین، مطمئن شوید که آینه ای که آویزان کرده اید به درستی ثابت شده است.

یکشنبه, 18 مهر 1400
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7543
تهران
داربست فلزی شکوری
1347
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
735
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
873
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5778
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2205
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی