سنجاق ، راهنمای تعویض ال سی دی گوشی
سنجاق ، راهنمای تعویض ال سی دی گوشی

گوشی تلفن همراه از جمله وسایلی است که همیشه در معرض آسیب دیدن قرار دارد! و یکی از قسمت‌هایی که ممکن است بیشتر از سایر قسمت‌های آن آسیب ببیند، ال سی دی آن است. چه گوشی از دستتان افتاده باشد و اینکه از کار بیفتد، ممکن است بخواهید ال سی دی آن را عوض کنید. به دلیل سایز قطعات گوشی، تعویض ال سی دی آن ممکن است کار سختی به نظر بیاید اما اگر لوازم و ابزار مورد نیاز برای این کار را داشته باشید، می‌توانید به راحتی آن را در خانه انجام دهید.

اگر می‌خواهید از یک متخصص تعمیر ال‌سی‌دی گوشی کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت تعمیر ال‌سی‌دی گوشی را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال بهترین تعمیرکاران موبایل در شمال تهران باشید می‌توانید سفارش برای تعمیر و تعویض ال سی دی و تاچ گوشی ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصان در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

راهنمای تعویض ال سی دی گوشی

نحوه تعویض ال سی دی گوشی

قدم اول:

ابتدا گوشی را با نگه داشتن دکمۀ پاور به مدت 4 تا 5 ثانیه کاملاً خاموش کنید. بعد از خاموش کردن گوشی، با باز کردن قسمت پشتی آن، باطری را خارج کنید.

 

قدم دوم تعویض ال سی دی گوشی:

رویۀ فلزی سیم کارت را بلند کنید و سیم کارت را دربیاورید و کنار بگذارید.

نحوه تعویض ال سی دی گوشی

قدم سوم:

اتصال پلاستکی‌ بالای باطری را پیدا کرده و با استفاده از یک موچین، آن را از گوشی جدا کنید.

اتصال پلاستکی‌ بالای باطری

قدم چهارم تعویض صفحه گوشی:

موچین را در سوراخی که در طرف دیگر اتصال پلاستیکی قرار دارد، وارد کنید و چفتی که باعث اتصال قسمت کاور آنتن به گوشی می‌شود، از بدنه جدا کنید.

 

قدم پنجم تعویض صفحه گوشی:

با استفاده از پیچ گوشتی، پیچ‌هایی را که در کناره‌های گوشی قرار دارند، جدا کنید. سپس صفحۀ فلزی را کاملاً از محل خارج کنید.

 

قدم ششم :

حالا وقت این است که گوشی را برگردانید به طوریکه ال سی دی رو به شما قرار گیرد. یک آچار دو سو را بین کاور پلاستیکی و قسمت پایینی گوشی قرار دهید و آن را حرکت دهید تا اتصال بین کاور و گوشی قطع شود. این کار را به آرامی انجام دهید تا آسیبی به سایر قطعات وارد نشود. سپس کاور را از روی گوشی جدا کنید.

 

قدم هفتم تعویض ال سی دی گوشی:

چفت ال سی دی به بدنه را پیدا کنید و با کمک موچین آن را شل کنید. حالا به آرامی اسکرین را از روی گوشی بلند و اتصال کابل صفحه به گوشی را قطع کنید. حالا اسکرین جدید را به محل وصل و دوباره اتصال کابل را برقرار سازید.

قدم آخر تعویض صفحه گوشی:

کاور پلاستیکی را سرجای خود برگردانید. حالا گوشی را برگردانید و صفحۀ فلزی را به محل متصل و پیچ کنید. سایر اتصالات، سیم کارت و باطری را سرجای خود قرار دهید. بعد از بستن قسمت پشتی گوشی، آن را روشن کنید تا مطمئن شوید که بدون هیچ مشکلی کار می‌کند.

 

چهارشنبه, 23 تیر 1400
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7539
تهران
داربست فلزی شکوری
1347
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
733
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
870
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5773
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2205
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی