کرونا ویروس چیست ؟
کرونا ویروس چیست ؟

Coronavirus چیست؟
Coronaviruses یک خانواده ویروس است که می تواند باعث بیماری تنفسی در افراد شود. Coronaviruses در میان حیوانات ، از جمله شتر ، گاو ، گربه و خفاش ها گردش می کند.
 
چگونه Novel Coronavirus ، COVID-19 با سایر Coronaviruses متفاوت است؟
درست مانند انواع مختلفی از ویروسهای مرتبط با ویروس آبله ، آبله مرغان و میمون آبله ، وجود ویروسهای مختلف باعث ایجاد بیماریهای مختلف در افراد می شود. کروناویروس سندرم شدید تنفسی شدید (SARS) باعث SARS و سندرم تنفسی خاورمیانه (MERS) کرون ویروسی می شود. coronavirus رمان ، COVID-19 یکی از هفت نوع تاج شناخته شده انسانی است. COVID-19 ، مانند coronaviruses MERS و SARS ، احتمالاً از ویروسی که قبلاً در حیوانات یافت می شود ، تکامل یافته است. coronavirus های شناخته شده باقی مانده باعث درصد قابل توجهی از سرماخوردگی در بزرگسالان و کودکان می شوند و این تهدیدی جدی برای بزرگسالان سالم نیست.
 
علائم و نشانه های عفونت COVID-19 چیست؟
بیماران مبتلا به عفونت تایید شده COVID-19 گزارش شده است که دارای علائمی مانند تب ، سرفه و تنگی نفس از بیماری تنفسی خفیف تا شدید است.
 
اگر فکر می کنم در معرض COVID-19 قرار گرفته ام یا به آن مبتلا شده ام چه باید کرد؟
اگر فکر می کنید که به COVID-19 آلوده شده اید ، فوراً مراقب بهداشت خود را هشدار دهید ، از جمله اینکه در معرض ابتلا به ویروس شخصی قرار داشته باشید و علائم / علائم عفونت داشته باشید. اگر علائم را تجربه می کنید ، باید در مورد هر مسافرت اخیر به مناطقی که COVID-19 در آن پخش شده است ، به ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود بگویید.
 
اگر فکر می کنید در معرض کار بوده اید ، سرپرست یا کلینیک بهداشت حرفه ای خود را فوراً هشدار دهید.
 
چگونه COVID-19 تشخیص داده شده است؟
ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند تشخیص دهد که آیا علائم و نشانه های شما توسط دلایل دیگر توضیح داده شده است یا دلیل وجود دارد که گمان کنید ممکن است شما مبتلا به COVID-19 باشید. اگر آزمایشگاه آزمایشگاهی مناسب باشد ، ارائه دهنده خدمات درمانی شما با مقامات بهداشتی در ایالت شما که به نوبه خود با CDC کار می کنند ، کار می کند تا هر نمونه بالینی را برای تشخیص جمع آوری و آزمایش کند.
 
وب سایت اطلاعات CDC برای آزمایشگاه ها اطلاعات دقیق و دستورالعمل های موقت برای جمع آوری ، رسیدگی و آزمایش نمونه های بالینی از بیماران تحت بررسی را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین دستورالعمل های ایمنی آزمایشگاهی را برای دست زدن و پردازش نمونه های مرتبط با عفونت COVID-19 ارائه می دهد.
 
چگونه COVID-19 درمان می شود؟
هیچ واکسنی یا درمانی خاص برای عفونت COVID-19 در دسترس نیست. بیمارستان ها می توانند مراقبت های حمایتی را برای افراد آلوده انجام دهند.
 
وب سایت CDC COVID-19 اطلاعات مربوط به متخصصان بهداشت و درمان ، راهنمایی های موقت را برای متخصصان مراقبت های بهداشتی ، کنترل عفونت و مراقبت در منزل برای مدیریت بیماران با COVID-19 شناخته شده یا مظنون ارائه می دهد.
کرونا ویروس

شنبه, 10 اسفند 1398
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7537
تهران
داربست فلزی شکوری
1347
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
732
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
870
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5772
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2205
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی