نکات بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا کارگران و کارفرمایان بر طبق OSHA
نکات بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا کارگران و کارفرمایان بر طبق OSHA

 

این صفحه وب اطلاعاتی را برای کارگران و کارفرمایان درمورد شیوع تاج ویروس که برای اولین بار در شهر ووهان ، استان هوبی چین شناسایی شده اند ، فراهم می کند. این اطلاعات شامل پیوندهایی به راهنمایی های موقت و منابع دیگر برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض و عفونت با آن ، رمان تاج ویروس است - اکنون به طور رسمی COVID-19 نامگذاری شده است.
 
طبق اعلام مراکز آمریكا برای كنترل و پیشگیری بیماری ها (CDC) ، مقامات چینی coronavirus جدید را شناسایی كردند كه منجر به تایید عفونت های انسانی در چین و تعداد فزاینده ای از كشورهای دیگر از جمله ایالات متحده شده است. بیماران آلوده نیز ویروس را در کارمندان مراقبت های بهداشتی گسترش داده اند. آخرین به روزرسانی های خلاصه وضعیت در صفحه COVID-19 CDC موجود است.
 
در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر انتقال گسترده COVID-19 در ایالات متحده وجود ندارد. بدون انتقال پایدار به انسان ، بیشتر کارگران آمریکایی در معرض خطر عفونت نیستند. خطر برای قرار گرفتن در معرض ممکن است برای برخی از کارگرانی که با مسافران آلوده به خارج از کشور ارتباط برقرار می کنند ، از جمله کارمندان درگیر در موارد افزایش یابد:
 
مراقبت های بهداشتی
مراقبت از مرگ
آزمایشگاه ها
عملیات هواپیمایی
حفاظت از مرزها
مدیریت پسماندهای جامد و فاضلاب
سفر به مناطقی از جمله بخش هایی از چین ، که ویروس در آن شیوع دارد
با ادامه تحقیقات شیوع ، اطلاعات بیشتری در مورد قابلیت انتقال ، شدت و سایر ویژگیهای مرتبط با COVID-19 وجود دارد. افراد آلوده می توانند COVID-19 را از طریق ترشحات تنفسی خود پخش کنند ، خصوصاً هنگام سرفه یا عطسه. براساس CDC ، گسترش از فرد به فرد به احتمال زیاد در بین تماسهای نزدیک (حدود 6 پا) است. تصور می شود كه گسترش شخص به فرد عمدتاً از طریق قطرات تنفسی ایجاد می شود كه فرد مبتلا به سرفه یا عطسه می كند ، شبیه به شیوع آنفلوانزا و سایر عوامل بیماری زا تنفسی. این قطرات می توانند در دهان یا بینی افرادی که در همان نزدیکی هستند یا احتمالاً در ریه ها استنشاق می شوند فرود بیایند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا فرد می تواند COVID-19 را با لمس کردن یک سطح یا شیء ویروس روی آن و سپس لمس کردن دهان ، بینی یا احتمالاً چشمان خود دریافت کند.
 
علاوه بر این راهنمایی OSHA ، کارفرمایان و کارگران باید با راهنمایی موقت CDC مخصوص COVID-19 مشورت کنند. CDC همچنین نکاتی را در مورد آنچه عموم مردم باید در طول شیوع مداوم انجام دهند ارائه می دهد.
 

کرونا ویروس چیست ؟

 

 

corona

 

شنبه, 10 اسفند 1398
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7543
تهران
داربست فلزی شکوری
1348
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
736
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
873
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5779
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2205
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی