ارزان ترین پکیج شوفاژ دیواری
ارزان ترین پکیج شوفاژ دیواری

یکی از مواردی که همه افراد هنگام خرید تجهیزات ساختمانی سرمایشی و گرمایشی از جمله پکیج شوفاژ دیواری به آن توجه بسیاری می کنند، قیمت آن ها است. معمولا افراد به دنبال وسایلی هستند که کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند.

ما در ادامه سعی کردیم انواع شوفاژ دیواری، بازه قیمتی آن و بهترین محل های خرید محصولات گرمایشی و سرمایشی را به شما معرفی کنیم  تا با آگاهی بیشتری تجهیزات خود را خریداری کنید. پس همراه ما باشید:

 

قیمت پکیج دیواری

عوامل متعددی در تعین قیمت پکیج شوفاژ دیواری موثر است که از جمله آن ها می توان به ایرانی و خارجی بودن آن ها، اعتبار برند محصولات میان مردم، قیمت گذاری مراکز خرید محصولات و کیفیت محصولات اشاره کرد؛ بنابراین هنگامی جهت خرید به فروشگاه های این محصولات مراجعه می کنید، ممکن است با قیمت های بسیار متفاوتی مواجه شوید که شما را در تصمیم گیری دچار سردرگمی می کند.

با مقایسه های انجام شده میان سایت های مختلف فروش سیستم های گرمایشی این گونه به نظر می رسد که پکیج های شوفاژ دیواری سایت تهویه مهاجر قیمت مناسب تری نسبت به سایر سایت های فروش محصولات، مانند دما تجهیز دارد. از این رو شما می توانید مطابق بودجه خود بهترین خرید را تجربه و محصول باکیفیتی را تهیه نمایید.

ارزان ترین پکیج دیواری

میزان مصرف انرژی پکیج

شما نباید در هنگام خرید پکیج شوفاژ دیواری تنها بر قیمت آن توجه کنید. بلکه  باید میزان مصرف انرژی پس از راه اندازی آن را نیز مورد بررسی قرار دهید تا بعدها مجبور به پرداخت هزینه های سنگین نشوید. میزان مصرف انرژی در پکیج های شوفاژ دیواری علاوه بر کیفیت سیستم گرمایشی شما و برچسب انرژی درج شده روی آن  به ابعاد خانه و کیفیت عایق بندی آن نیز بستگی دارد.


 معمولا خانه های بزرگتر یا خانه هایی که به درستی از نظر هدر رفت گرمای خانه عایق بندی نشده اند، انرژی بیشتری مصرف  می کنند. در نهایت شما متحمل هزینه های بالاتری برای پرداخت خواهید شد. ما نیز در اینجا تکنیک هایی را برای صرفه جویی در انرژی هنگام استفاده از پکیج شوفاژ دیواری به شما معرفی می کنیم که شامل موارد زیر می شود:

1- رادیاتور خود را تمیز کنید.

کثیف شدن رادیاتورها علاوه بر اینکه آن را از نظر ظاهری ناخوشایند می کند، موجب کاهش کارایی‌ آن ها نیز می شود؛ بنابراین مرتب داخل و اطراف آن را با جاروبرقی تمیز کنید، این کار هم به گرمایش بهتر سیستم کمک می کند و هم مانع از تشکیل کپک در داخل آن می شود.

2- منافذ و درزهای ورود هوای سرد را ببندید.

 رادیاتور در مقابله با هوای سرد مجبور به سخت تر کار کردن می شو؛ بنابراین برای محافظت از سیستم خود و صرفه جویی در انرژی و هزینه، تمام راه های ورود هوای سرد به ساختمان خود را مسدود کنید.
 

3- محصولی متناسب با اندازه فضای خود تهیه کنید.

استفاده از پکیج های شوفاژ دیواری کوچک برای فضاهای بزرگ باعث می شود که دستگاه به علت نداشتن قدرت گرمایشی کافی متناسب با فضا، به خود فشار مضاعفی را وارد کند تا بتواند انرژی بیشتری تولید نماید و دما را در حد مطلوب نگه دارد.

 

4- ترموستات خود را خیلی بالا نبرید.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که ترموستات خود را بسیار بالا می برید تا خانه را سریع تر گرم کنید، باید بدانید که هر درجه افزایش ترموستات هزینه بیشتری را برای شما به وجود می‌آورد. هم چنین پایین آوردن ترموستات تنها به میزان یک درجه می تواند تا ده درصد هزینه های گرمایشی شما را کاهش دهد.

 

7- رادیاتور خود را تخلیه کنید.

با فرارسیدن هوای سرد و تصمیم برای راه اندازی مجدد پکیج شوفاژ دیواری، بایستی حتما قبل از آن یک سری اقداماتی را انجام دهید. یکی از آن ها تخلیه رادیاتور است که موجب خارج شدن تمام هوای محبوس شده در داخل آن می شود و انرژی کمتری مصرف می شود تا رادیاتور دما را به حد مطلوب شما برساند.

 

8- استفاده از کفپوش های نرم

 استفاده از فرش و کفپوش های نرم به جای کفپوش های چوبی به حفظ بیشتر گرما در خانه کمک شایانی می کند؛ زیرا منسوجات گرمای هوا را به دام می اندازند و انرژی گرمایی پکیج شوفاژ دیواری شما به هدر نمی رود.

 

9- از خشک کردن لباس بر روی پکیج شوفاژ دیواری خودداری کنید

خشک کردن البسه بر روی رادیاتورها موجب هدر رفت انرژی خواهد شد؛ زیرا مانع از خروج گرما از سیستم می شود و هم چنین رطوبت آزاد شده از لباس ها می تواند باعث ایجاد کپک در قسمت داخلی سیستم و کاهش کارآمدی دستگاه شود. در نتیجه هزینه های زیادی را به علت مصرف زیاد انرژی و خرابی احتمالی دستگاه، به شما تحمل خواهد کرد.

 

10- رادیاتورهای بهتری را تهیه کنید.

 اگر کلیه روش های بالا را امتحان کرده اید اما هنوز هم پکیج شوفاژ دیواری شما آن طور که باید کار نمی کند و مصرف انرژی و هزینه های ناشی از آن هم چنان بالا است پیشنهاد ما به شما تعویض سیستم گرمایشی و تهیه یه رادیاتور جدید است. شما می توانید با مراجعه به سایت تهویه مهاجر و مشاهده کلیه محصولایت که از معتبرترین برندهای موجود در بازار هستند و مقایسه آن ها با یکدیگر خرید خود را به راحتی انجام دهید.


همچنین در صورت نیاز دریافت مشاوره و ارتباط با پشتیبانی سایت که 24 ساعته در خدمت مشتریان عزیز است می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات ارائه شده توسط این سایت دارای ضمانت اصالت کالا هستند و گارانتی و خدمات پس از فروش دارند.

میزان مصرف انرژی پکیج

اهمیت برچسب انرژی پکیج دیواری

طبق مواردی که در بالا در رابطه با اهمیت میزان مصرف انرژی پکیج شوفاژ دیواری در کاهش هزینه های پس از خرید محصول بیان شد، لازم است با بیشتر با برچسب انرژی و اهمیت در نظر گرفتن آن هنگام خرید دستگاه آشنا شوید.


 برجسب انرژی برچسبی است که روی کالاها نصب می شود تا میزان کارایی و کیفیت محصول را از نظر مصرف انرژی نشان دهد. این برچسب 7 ردیف مصرف انرژی دارد به این صورت که از بالا به پایین کیفیت محصول از این نظر کاهش و میزان مصرف انرژی توسط آن و بالطبع میزان هزینه های متحمل شده ناشی از استفاده از آن، افزایش می یابد.


 

حرف A +++ که با رنگ سبز در بالترین قسمت برچسب مشخص شده است نشان دهنده کمترین میزان مصرف انرژی و حرف D که در انتهایی ترین قسمت با رنگ قرمز مشخص شده است نشان دهنده بیشترین مصرف انرژی و کمتری کارایی محصول می باشد.
 

زمانی به سایت تهویه مهاجر مراجعه می کنید و محصولات این فروشگاه را مشاهده می کنید، متوجه می شوید که این سایت برخلاف سایر مراکز فروش، فروش محصولات تهویه ای مانند دما تجهیز که راندمان و میزان برق مصرفی دستگاه را مورد بررسی قرار نداده اند، در قسمت مشخصات فنی دستگاه در کنار ذکر سایر موارد این دو مورد را نیز مشخص کرده است که به مشتریان این امکان را می دهد با بررسی مصرف انرژی دستگاه های مختلف پکیجی را خریداری کنند که علاوه بر قیمت مناسب، هزینه های پس از خرید کمتری نیز داشته باشد.

اهمیت برچسب انرژی پکیج دیواری

سخن پایانی

هنگام خرید تجهیزات ساختمانی مانند پکیج شوفاژ دیواری برای صرفه اقتصادی بیشتر لازم است تا علاوه بر قیمت خود محصول، میزان مصرف انرژی آن را در نظر داشته باشیم.


 شما می توانید از ترفندهایی استفاده کنید که عمر دستگاه شما بیشتر شود و نیازی به پرداخت هزینه های سنگین بابت تعمیر آن نداشته باشید. با خرید پکیج دیوای می توانید در مصرف انرژی های محدود جهانی صرفه جویی کنید و به حفظ محیط زیست خود کمک نمایید. سایت تهویه مهاجر علاوه بر ارائه محصولات مختلف ساختمانی با قیمت و کیفیت مناسب و تضمین اصالت کالا و پشتیبانی 24، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا با مشورت با کارشناسان و مهندسین باتجربه و حرفه ای،ف مناسب ترین سیستم تهویه ای را تهیه کنند و از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایند.

دوشنبه, 09 آبان 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست فلزی شکوری
1388
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
775
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
917
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5845
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2245
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی