بهترین شرکت سوله سازی در کرمان کدام است؟
بهترین شرکت سوله سازی در کرمان کدام است؟

کرمان یکی از وسیع‌ترین استان‌های ایران است که در جنوب شرقی کشور قرار دارد. سوله سازی در کرمان با توجه به ظرفیت‌ های بسیاری که دارد می تواند به یکی از پردرآمدترین قطب های صنعتی این استان تبدیل شود. اگر قصد ساخت سوله در کرمان را دارید شرکت سوله سازی اعتماد سازه را به شما پیشنهاد می کنیم که می توانید برای مشاوره رایگان با شماره 09137570587 تماس بگیرید.

امروزه کارخانه‌های فراوانی در این استان در حال ساخت هستند، به دلیل شرایط آب و هوایی این منطقه رایج‌ترین نوع تاسیسات مربوط به سوله است. از‌این‌رو، یافتن بهترین شرکت سوله سازی یکی از دغدغه‌های اصلی ساکنین این منطقه است.

معرفی اعتمادسازه، معتبرترین شرکت سوله سازی در کرمان

به دلیل وجود منابع فراوان در این استان، سوله سازی به یکی از رایج‌ترین نیازهای افراد این منطقه تبدیل شده است. بالا بودن قیمت برخی از مصالح ساختمانی، افراد را به سوی سوله سازی سوق می‌دهد، زیرا این روش از قیمت مناسب‌تری برخوردار بوده و همچنین مراحل نصب و ساخت آن کوتاه است. در این میان شرکت‌های مختلفی وجود دارد که به کار تولید و نصب سوله مشغول هستند.

با این حال سابقه و تجربه همواره حرف اول را می‌زند؛ شرکت اعتماد سازه یکی از باسابقه‌ ترین شرکت‌ها در زمینه تولید سوله برای اهداف مختلف است. این شرکت بیش از 10 سال است که در زمینه سوله سازی برای شرکت‌ها و کارخانه‌ های مختلف، پل عابر پیاده و غیره فعالیت می‌کند. شرکت اعتماد سازه پروژه‌های بسیاری را در اقصی نقاط ایران با موفقیت پشت سر گذاشته که کرمان نیز یکی از آن مناطق است. به دلیل قرارگیری محل شرکت اعتماد سازه در یکی از شهرک‌های صنعتی استان کرمان، می‌توان این شرکت را برترین و بهترین شرکت سوله سازی کرمان دانست. در ادامه با دلایل موفقیت این شرکت بیشتر آشنا خواهیم شد.

نکات مهم در سوله سازی

نکات مهم در سوله سازی

همانطور که اشاره کردیم اعتماد سازه به عنوان یکی از بهترین مراکز سوله سازی شناخته شده است. این شرکت در تلاش است تا رضایت مشتریان را جلب کند، برای این منظور موارد زیر را انجام می‌دهد.

  • طراحی و انجام پروژه به گونه‌ای انجام می‌گیرد که رسیدن به نقطه سربه‌سر زودتر انجام شود. به عبارتی بازگشت سرمایه سریع‌تر رخ داده و افراد بتوانند به دوره سوددهی وارد شوند.
  • سازه‌های به کار رفته در مکان‌ها امکان گسترش داشته باشند. این مورد انعطاف پذیری را بیشتر می‌کند و مشتریان بتوانند به راحتی کسب و کار خود را رونق و گسترش دهند.
  • این شرکت سازه‌های خود را از مواد اولیه درجه یک انتخاب می‌کند تا سازه‌ها کمتر دچار مشکل شوند و طول عمر بالایی داشته باشند.
  • تعمیر و نگهداری سوله‌ها برعهده شرکت بوده، از این رو بهترین و مجرب‌ترین افراد را برای این کار در نظر گرفته است.
  • یکی دیگر از مواردی که برتری این شرکت را نسبت به سایر شرکت‌ها نشان می‌دهد، استفاده از مواد قابل بازیافت است. مصالح به کار رفته در این شرکت بیشتر از جنس فولاد هستند که به طبیعت آسیب نرسانده و بازیافت می‌شوند.

مراحل سوله سازی در کرمان

در سوله سازی باید به نکات و موارد بسیاری توجه شود تا نتیجه ایده آل حاصل شود. به عنوان مثال سوله سازی در کرمان نیاز به بررسی شرایط آب و هوایی و نوع خاک منطقه دارد. آب و هوای منطقه کرمان به صورت گرم و خشک است و احتمال برف سنگین در این منطقه وجود ندارد، از این رو می‌توان سوله‌ها را سبک‌تر ساخت. در ادامه مراحل سوله سازی در کرمان را توضیح می‌دهیم.

  • در گام اول مهندسان زمینی که قرار است در آن سوله تاسیس شود را بررسی کرده و جنس خاک، میزان تراکم خاک، شیب و غیره را بررسی می‌کنند. سپس با اطلاعات به دست آمده امکان تاسیس ساختمان و سوله سازی را مشخص می ‌کنند.
  • بعد از این مرحله مهندسان اقدام به طراحی نقشه سوله سازی در آن منطقه می‌کنند.
  • شرکت سوله سازی به خرید ورق‌ها می‌پردازد و سپس براساس نقشه موجود ورق‌ها را برش داده و عملیات مونتاژ و سوراخ کاری را انجام می‌دهد.
  • در نهایت عملیات رنگ کاری و جوشکاری انجام می‌شود.
  • در محل مورد نظر عملیاتی نظیر خاک برداری، تراز سازی، بتن ریزی و آرماتور بندی انجام می‌گیرد.
  • سپس سوله‌ها با تریلی به محل انتقال داده می‌شوند و عملیات نصب و آماده‌سازی انجام می‌گیرد.

انواع روش سوله سازی در کرمان

انواع روش سوله سازی در کرمان

راه‌ و روش بسیاری برای سوله سازی وجود دارد که بهتر است با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع خاک و موقعیت مکانی انتخاب شود. برخی از روش‌های کاربردی در سوله سازی کرمان را بیان می‌کنیم.

ساخت سوله خرپایی در کرمان

یکی از کم هزینه‌ترین نوع سوله سازی در استان کرمان، روش سوله خرپایی است. در این روش که شبیه سوله سازی تیر ورقی است از محاسبات بیشتر و دقیق‌تری استفاده می‌کنند. از این نوع سوله‌ها معمولا برای انبار کردن و نگهداری میوه‌ها استفاده می‌شود. به دلیل استقامت بالای سوله‌های خرپایی استفاده از این روش در استان کرمان که احتمال وزش بادهای موسمی و مستعد رخ دادن حوادث طبیعی است، بیشتر کاربرد دارد.

ساخت سوله یو بی ام در کرمان

این سوله‌ها به صورت قوسی ایجاد می‌شوند و برای ساخت و نصب این نوع سوله‌ها هیچ ستون و اسکلتی نیاز نیست، آن‌ها به کمک دستگاه‌های خاصی ساخته و اجرا می‌شوند. این سوله‌ها از جنس ورق‌های گالوانیزه بوده، به همین علت قیمت تمام شده آن‌ها نسبت به سایر روش‌ها مناسب‌تر است. از این نوع سوله سازی معمولا در بخش صنایع کشاورزی و مرغداری استفاده می‎شود.

ساخت سوله تیر ورقی در کرمان

این سوله‌ها از ورق‌های فولادی، آهنی و ورق سیاه ساخته شده‌اند. نصب و اتصال این نوع سوله‌ها از طریق پیچ و مهره و جوشکاری است. این نوع سوله به دلیل وجود ورق‌های فولادی جز سوله‌های سنگین شناخته می‌شود و در منطقه کرمان به دلیل احتمال وزش باد و طوفان مورد استقبال قرار گرفته است.

نتیجه گیری

در این مقاله با اعتمادسازه، بهترین شرکت سوله سازی در استان کرمان آشنا شدید، همچنین دلیل محبوبیت این شرکت و روش‌های استفاده شده آن را نیز شناختید. حال می‌توانید با توجه به نوع کاربری و زمین خود یکی از روش‌های سوله سازی را برگزیده و از شرکت اعتماد https://etemadsazeh.com سازه برای ساخت سوله موردنظر خود کمک بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷  تماس گرفته و با پشتیبانان حرفه ای این مجموعه در ارتباط باشید.

شنبه, 09 مهر 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست فلزی شکوری
1381
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
769
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
910
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5836
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2239
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی