طراحی سایت حرفه ای با اقساط 12 ماهه بدون سود و ضمانت چک و سفته
طراحی سایت حرفه ای با اقساط 12 ماهه بدون سود و ضمانت چک و سفته

چرا باید سایت داشته باشیم؟

 

با داشتن وب سایت کسب و کار و خدمات و محصولات شما 24 ساعته میشود و مشتریان و مخطبا نتان از یک محل و خیابان به تمام دنیا تغییر میکند!
هرکسی از هر جای جهان با خدمات شما آشنا می شود و با مخاطبین بیشتری در تعامل خواهید. زیرا این روزها اغلب مردم در فضای مجازی و اینترنت سیر می کنند تا کار های خود را انجام دهند و همچنین بتوانند حتی الامکان کمتر از منازل خود بیرون بروند. پس داشتن یک وب سایت می تواند به معنای دسترسی به جامعه ی بزرگتری از مخاطبان باشد.  

پکیج طراحی سایت وبرم

صفحات فرود وب سایت شما می توانند در 5 ثانیه اول حضور در آن، چیزهای زیادی در مورد تجارت شما به بازدیدکنندگان شما بگویند. ما طراحان و توسعه دهندگان وب داریم که می توانند به ارائه قابلیت های طراحی و توسعه موثر و خیره کننده به وب سایت شما کمک کنند. طراحان ما در آژانس خلاقیت وبرم در ایجاد وب سایت هایی مهارت دارند که برند و شخصیت منحصر به فرد شما را نشان می دهند. ناگفته نماند که طراحی های وب شما همیشه شامل معیارهای بهینه سازی نرخ تبدیل  می شود،

 

ویژگی های یک وب سایت خوب چیست؟

 ✓  طراحی سایت واکنشگرا

طراحی رسپانسیو یا واکنش گرا به این معنی است که وب سایت در هر دستگاهی درست نمایش داده شود و با توجه به سایز دستگاه وب سایت شما به صورت خودکار واکنش نشان دهد و طراحی منحصر به آن سایز نمایش داده شود. با گسترش استفاده مردم از تلفن های هوشمند، کاربران موبایل به شدت افزایش یافته اند.طبق آمار رسمی که گوگل منتشر کرده است حدود 60 درصد از کاربران گوگل از طریق موبایل به این سایت مراجعه می کنند که این آمار اهمیت طراحی ریسپانسیو را نشان می دهد.

  بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جست وجو

بازدید کنندگان اصلی سایت ها معمولا از طریق موتور های جست و جو هستند. با بهینه کردن وب سایت برای موتورهای جست و جو ، وب سایت شما به صورت رایگان در نتایج گوگل نمایش داده می شود و بدون اینکه پولی پرداخت کنید و تبلیغی انجام دهید کاربران وارد وب سایت شما می شوند.

  سرعت سایت

 

 

با توجه به اینکه امروزه اکثر افراد از اینترنت پر سرعت بهره می برند اما هنوز هم در بسیاری از نقاط سرعت اینترنت خیلی بالا نیست و باید سرعت وب سایت شما بالا باشد تا کاربران هنگام بازدید از وب سایت منتظر لود شدن وب سایت نباشند.  نکته مهم دیگر این است که سرعت وب سایت باعث بالا آمدن رتبه وب سایت شما می شود

 

  به روز رسانی آسان و امنیت بالا

همانطور که در بالا گفته شد تولید محتوای با کیفیت مهمترین پارامتر گوگل در نمایش وب سایت شما در نتایج گوگل می باشد اما خیلی از وب سایت ها علی رغم هزینه بالایی که برای تهییه وب سایت پرداخت کرده اند به دلیل پنل ورود داده بسیار پیچیده از ثبت محتوای جدید وب سایت و به روز رسانی محتوا های قدیمی خودداری می کنند.هرچند اولین چیزی که از یک وبسایت خوب در ذهن همه نقش می بندد داشتن یه ظاهر زیبا و طراحی جذاب است اما مهمتر از آن داشتن کارایی است. در پروژه های طراحی سایت وبرم ساعت ها بر روی رفتاری که باید کاربر در وب سایت داشته باشد فکر می شود

 

   پشتیبانی سایت

یکی از نکات مهم برای انتخاب مجری طراحی سایت ، پشتیبانی  آنها  از وب سایت ها می باشد.تیم پشتیبانی طراحی سایت وبرم 24 ساعته در خدمت شماست تا تمامی نیازهای شما را پاسخ دهد

پکیج طراحی سایت وبرم

مطب و کلینیک آنلاین خود را با امکانات ویژه راه‌اندازی کنید

 

طراحی سایت پزشکی با سیستم نوبت دهی آنلاین ، یک راه بسیار عالی برای پیشرفت کسب و کارهای مرتبط با پزشکی است. یک پزشک یا متخصص در زمینه پزشکی ، می تواند با طراحی سایت پزشکی و داشتن آن ، خدمات درمانی و پزشکی خود را وارد فضای گسترده اینترنت کند. امروزه ، به دلیل پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و ظهور المان های مثبت در اینترنت ، صاحبان مشاغل این فرصت را دارند که با داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود ، آن را بهبود و گسترش دهند.تیم طراحی سایت وبرم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 طراحی سایت وبرم

پکیج طراحی فروشگاه آنلاین

اگر فروشنده هستید و نیاز به درصد فروش بیشتر دارید!

اگر صاحب کارخانه هستید و نیاز به مشتریان بیشتر و معرفی بهتر دارید!

اگر صاحب مغازه ای هستید و نیاز به فروش و درآمد بیشتر دارید!

اگر تولیدکننده هستید و نیاز به معرفی و ارائه محصول خود دارید!

اگر توزیع کننده هستید و نیاز به معرفی و ارتباط بیشتر با مشتریان دارید!

اگر شاغل هستید و نیاز به شغل دوم و درآمد غیرفعال دارید!

اگر محصل، دانشجو یا خانه دار هستید و نیاز به کار و درآمد دارید!

اگر بیکار هستید و شغل مناسبی پیدا نمی کنید!

 اگر مهارتی دارید و می توانید محصولی بسازید!

 

 همین حالا به فکر توسعه کسب و کار خود باشید.

 پکیج فروشگاه آنلاین وب رم، کسب و کار سنتی شما به کسب و کاری آنلاین و پولساز تبدیل خواهد شد.

 آیا آمار فعالیت و سود فروشگاه های اینترنتی را نسبت به فروشگاه های سنتی دیده یا شنیده اید؟

شما چقدر از سهم بازار محصول خود را در اختیار دارید؟ تا حالا فکر کرده اید محصولات خود را به شهرهای دیگر بفروشید؟!

 

اگر می خواهید سهم بازار بیشتری را در اختیار بگیرد و موقع خواب یا مسافرت هم کسب درآمد کنید، این پکیج مال شماست!

یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای اعتبار کسب و کار شما را هزاران برابر میکند و به شما کمک می کند تا با مشتریان بیشتری در ارتباط باشید و بتوانید محصولات بیشتری بفروشید.

از صفر تا صد و در تمام مراحل در کنار شما هستیم و کسب و کار شما را به یک کسب و کار اینترنتی با سوددهی بالا تبدیل می کنیم.

پکیج طراحی سایت وبرم

 طراحی سایت شرکتی وبرم

شرکت های کوچک و بزرگ متناسب با نوع فعالیت خود و استراتژی هایی که برای شرکت پایه ریزی کرده اند ، برای طراحی وب سایت شرکتی دلایلی دارند. اولین هدف آن ها هم می تواند رسیدن به اهداف بازاریابی دیجیتال  باشد. در نتیجه اگر طراحی سایت شما به صورت اصولی انجام شده باشد می تواند در تبدیل بازدیدکننده به مشتری نقش بسزایی داشته باشد. علاوه بر این طراحی سایت شرکتی می تواند به شما در برند سازی که یکی از بزرگ ترین اهداف شرکت هاست کمک کند. لازمه این کار ، آوردن سایت به صفحه اول گوگل است تا کاربران راحت تر شما را پیدا کنند.

 

 

 

از مهم ترین مزیت های طراحی سایت شرکتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

در دسترس بودن بدون محدودیت زمانی

دریافت سفارشات آنلاین و کاهش مراجعات حضوری

معرفی و شناساندن محصولات و خدمات و روزمه خودتان به مشتریان داخل و خارج کشور

طراحی منحصربه‌ فرد تجربه و رابط کاربری، رعایت اصول سئو و پیش‌بینی امکانات متنوع برای برندینگ مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت در آژانس خلاقیت وب رم است.

شنبه, 29 مرداد 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7569
تهران
داربست فلزی شکوری
1360
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
749
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
884
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5801
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2219
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی