معرفی پرفروش ترین پتو شورهای خانگی
معرفی پرفروش ترین پتو شورهای خانگی

خرید بهترین پتو شور خانگی

هنگام نصب ماشین لباسشویی اتوماتیک توسط نمایندگی های مجاز مطمئنا این حرف را از افراد مجاز شنیده اید که پتو را با ماشین لباسشویی نشورید زیرا ممکن است در طول زمان موتور لباسشویی آسیب جدی ببیند و از کار بیفتد. امروزه دستگاه های پتو شور خانگی این مشکل را حل کرده اند و با مخزن بزرگی که دارد قابلیت شسشوی پتوهای دونفره را دارند و اصلا آسیب نمی بینند. پتوهایی که امکان شستن آن ها را در ماشین لباسشویی ندارید می توانید با خیال راخت داخل دستگاه پتوشور بگذارید و آن ها بشورید. برخی از پتوشورهای موجود در بازار به دلیل استفاده از سیستم گیربکسی در قسمت موتور از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و قابلیت شستشوی انواع پتو، روفرشی، پرده، ملحفه، روتختی و ... را دارند.

ما در این مقاله تمام نکاتی را که باید هنگام خرید بهترین پتوشور به آن ها توجه کنید را بررسی می کنیم و تعدادی از بهترین مارک های پتوشور موجود در بازار را نیز به شما عزیزان معرفی می کنیم. طرز استفاده از دستگاه پتو شور خانگی را نیز در این نوشته ذکر کرده ایم پس تا آخر این مقاله با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا همراه باشید.

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی گزینگ کالا

معرفی بهترین مارک های دستگاه پتو شور خانگی موجود در بازار

اگر شما هم قصد خرید بهترین دستگاه پتوشور را دارید باید با توجه به معیارهای بالا امکانات و کیفیت محصولات را بسنجید. اگر لیست بهترین پتوشورهای موجود در بازار را در سال 1401 با توجه به نظرات کاربران بررسی کنید متوجه خواهید شد که برندهایی مانند افشار، آذرخشان و ... حرف اول را می زنند. در این قسمت از مقاله پتوشورهای برند افشار و آذرخشان را از لحاظ کارایی و قیمت با هم بررسی می کنیم.

دستگاه پتو شور افشار

ماشین لباسشویی و پتو شور برند افشار با توجه به فروش زیادی که در چند سال اخیر داشت یکی از بهترین و ب کیفیت ترین پتوشورهای موجود در بازار است. عملکرد این محصول دو کاره است و از آن هم میتوان به عنوان پتوشور استفاده کرد و هم میتوان از آن به عنوان کره گیر برقی استفاده کرد. جنس بدنه این پتوشور از استیل ضد زنگ است و بدنه ای کاملا شفاف و زیبا دارد. موتور پر قدرت آن از نوع گیر بکس دار است و قابلیت شستشوی 2 عدد پتوی یک نفره را دارد. ظرفیت مخزن پتوشور افشار 60 لیتر است و برای خانواده های پرجمعیت کاملا مناسب است. این مدل مجهز به پروانه قدرتمند داخل مخزن و شیلنگ تخلیه می باشد. برند افشار ساخت تبریز است و یکی از مزیت هایی این دستگاه دارد گارانتی معتبر یک ساله است.

در صورت وجود هر مشکلی می توانید با خدمات پس از فروش افشار در ارتباط باشید و در سریع ترین زمان جوابگوی شما خواهند بود. قیمت پتوشور افشار 60 لیتر با عملکرد دو کاره در مقایسه با کیفیت بی نظیری که دارد بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد. برای خرید این پتوشور با مناسب ترین قیمت بازار می توانید در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا ثبت نام کنید و آن را با کمترین قیمت در صفحه پیشنهادهای شگفت انگیز خریداری نمایید.

پتو شور با قیمت مناسب

دستگاه پتو شور آذر درخشان

پتوشور برند آذر درخشان نیز یکی از خوش نام ترین برندها در زمینه تولید پتوشور و کره گیرهای برقی است. این برند ساخت تبریز است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. جنس بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ می باشد و بسیار شفاف و براق است. موتور پتوشور آذر درخشان از نوع گیربکس دار است و قدرت بالایی دارد و به راحتی پتوها را تمیز می کند. گنجایش مخزن این پتوشور نیز مانند مدل قبلی 60 لیتر است. با مخزن 60 لیتری قابلیت شستشوی دو عدد پتو یک نفره را دارد و برای خانواده های پر جمعیت مناسب است. دارای یک عدد شیلنگ تخلیه می باشد که کار با آن را بسیار راحت کرده است. دارای دستگیره هایی از جنس پلاستیک مقاوم است که برای حمل و جابجایی دستگاه کاربرد دارند. پایه های پلاستیکی نیز از دیگر مزیت های پتوشور آذر درخشان 60 لیتر است که باعث می شود در هنگام کار کردن ثابت در جای خود بایستد.

این محصول نیز عملکردی دو کاره دارد و به عنوان کره گیر برقی هم کاربرد دارد. افرادی که نیاز به کره گیرهای برقی بزرگ دارند خرید پتوشور آذر درخشان کاملا مناسب این عزیزان است. قیمت پتوشور آذر درخشان در مقایسه با سایر برندها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. این دستگاه تمام ویژگی های یک دستگاه پتوشور خوب را دارد و قیمت آن نسبت به امکاناتی که دارد بسیار مناسب است. از دیگر مزیت های این محصول می توان به گارانتی 18 ماهه آن اشاره کرد. گارانتی محصولات باعث می شود کاربران از خرید خود مطمئن شوند و هیچ دلهره ای بابت کیفیت خریدشان نداشته باشند. در صورتی که دستگاه پتوشور آذر درخشان دارای مشکل فنی باشد می توانید با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

پتو شور گزینگ کالا

طرز استفاده از پتو شور خانگی

طرز استفاده از پتو شورهای خانگی بسیار ساده است و به دلیل موتور قوی گیر بکس دار قابلیت شستشوی انواع پتو، روتختی و ملحفه و ... را دارند. ابتدا تمام دسته بندی و نایلون و کارتن ها را از دستگاه جدا کنید. دستگاه را در جای مرطوب مانند حمام نگذارید و آن را در جایی خشک و ثابت قرار دهید. مطمئن شوید داخل مخزن پتوشور هیچ قطعه ای جا نمانده و کارت گارانتی را از آن در بیاورید. برای نصب پتوشور می توانید با نمایندگی در ارتباط باشید تا از گارانتی آن بهره مند شوید. برای استفاده از آن دو عدد پتوی تک نفره را داخل مخزن بگذارید و درب آن را محکم در سر جای خود قرار دهید. سیم پتوشور را به پریز برق وصل کنید و از سه راهی برای وصل کردن به برق استفاده نکنید.

بر روی بدنه پتوشور یک ولوم وجود دارد که تا 15 دقیقه درجه بندی شده است. با توجه به کثیفی پتو ها زمان مناسب شستشو را انتخاب کنید و ولوم را تا آن زمان بچرخانید. بعد از تمام شدن زمان پتوشور می توانید از طریق شیلنگ خروجی آب را تخلیه کنید. این محصولات مجهز به سیستم شستشو و سیستم آبکشی هستند و خشک کن ندارند. برای آبکشی نیز بعد از خروج کف و مواد شوینده شیلنگ ورودی را داخل مخزن بگذارید و تایمر را روی 5 دقیقه تنظیم کنید. سپس دوباره شیلنگ خروجی را بیرون بیندازید و تا زمان خروج کف این کار را تکرار کنید تا پتوها کامل آبکشی شوند.

خرید اینترنتی دستگاه پتو شور خانگی

ما در این مقاله به راهنمای خرید پتو شور خانگی پرداختیم و چند مدل از بهترین مارک های پتو شور را به شما عزیزان معرفی کردیم. برای خرید بهترین مدل دستگاه پتو شور تنها کافی است به یک سایت اینترنتی لوازم خانگی معتبر مراجعه کنید و انواع پتو شورها را بررسی کنید و با توجه به نیاز خود بهترین دستگاه را انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا یکی از معتبرترین سایت ها در استان آذربایجان غربی می باشد که با هدف کسب رضایت مشتریان شروع به کار کرده است. این فروشگاه انواع لوازم خانگی برقی را با ضمانت معتبر و مناسب ترین قیمت بازار به مشتریان عزیز ارائه می نماید. جهت خرید بهترین مارک پتو شور از طریق 04446230340 با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.

ﺳﻪشنبه, 25 مرداد 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 15

کامیار احمدنیا
کامیار احمدنیا
یکشنبه, 25 دی 1401

سلام من خیلی وقته دارم در مورد پتوشور تحقیق می کنم و تقریبا بیست روزی میشه از فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا همین پتوشور 60 لیتر افشار رو خریداری کردم و واقعا ازش راضی هستیم و کیفیتش خوبه خیلی زود هم ارسال کردن و سالم رسید دستمون

لیلا فتحی
لیلا فتحی
چهارشنبه, 12 بهمن 1401

سلام خسته نباشید من قبلا یه پتوشور داشتم که اصلا از قدرت موتورش راضی نبودم الان چند روزیه پتوشور 60 لیتر افشار رو از همین سایت گزینگ کالا خریدم کیفیتش خوبه و برای شستن دو تا پتو مناسبه جواب میده واقعا

لیلا فتحی
لیلا فتحی
شنبه, 15 بهمن 1401

سلام خسته نباشید من قبلا یه پتوشور داشتم که اصلا از قدرت موتورش راضی نبودم ولی الان یه ماهی میشه این پتوشور 60 لیتر افشار رو خریدم خیلی ازش راضیم مرسی از فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا عالی بود

سلطانی
سلطانی
یکشنبه, 14 اسفند 1401

خواستم تشکر کنم از فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا بابت پتوشوری که برای من ارسال کردن از همه لحاظ بی نقص بود واقعا مرسی همکارانشون هم خیلی با حوصله براتون توضیح میدن و بهتون کمک می کنن بهترین پتوشور رو بخرید

محمد ابراهیم پور
محمد ابراهیم پور
چهارشنبه, 24 اسفند 1401

سلام خیلی ممنونم بابت معرفی این فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا من ازشون خرید کردم معتبر بود و خیلی زود هم ارسال کردن مرسی

نادیا صوفی حسینی
نادیا صوفی حسینی
یکشنبه, 27 فروردین 1402

دوستان من یه پتوشور 25 کیلویی افشار از فروشگاه گزینگ کالا خریدم تا الان خیلی خوب کار کرده ولی واسه دو تا پتو مناسب نیست

داریا سلیمی فرد
داریا سلیمی فرد
شنبه, 30 اردیبهشت 1402

سلام و درود من یه پتوشور 35 کیلویی افشار از سایت لوازم خانگی گزینگ کالا خریدم تا الان خوب بوده و مشکلی نداشته و با شرکت هم در ارتباط بودم پیگیر بودن و جوابمو دادن مرسی از لطفتون

زینب مومنی
زینب مومنی
یکشنبه, 07 خرداد 1402

خرید پتوشور 30 کیلویی افشار رو بهتون پیشنهاد می کنم واقعا کیفیتش خوبه و ازش راضی هستم فقط اگه بدنه ش یکم محکم تر باشه بهتره

حمید عبدی
حمید عبدی
ﺳﻪشنبه, 23 خرداد 1402

خواستم از فروشگاه گزینگ کالا تشکر کنم بابت ارسال پتوشور 30 کیلویی افشار مرسی واقعا خیلی خوب بود

سارا خلیلی
سارا خلیلی
شنبه, 10 تیر 1402

پتوشور 40 کیلویی افشار رو خریدم خوب بود ارزش خرید داره

آذر فرهادی
آذر فرهادی
یکشنبه, 01 مرداد 1402

پتوشور 30 کیلویی افشار برای دو تا پتو مناسب نیست اگه می خواید همزمان دو تا پتو رو باهاش بشورید باید 40 کیلویی بخرید

شهریار محمدی
شهریار محمدی
یکشنبه, 15 مرداد 1402

سلام خسته نباشید قیمت پتوشور خشک کن دار همین مارک افشار چنده

قاسم قربانی
قاسم قربانی
چهارشنبه, 15 شهریور 1402

من پتوشور 35 کیلویی افشار رو خریدم قیمتش در فروشگاه گزینگ کالا نسبت به جاهای دیگه مناسب بود البته من تو تخفیف خریدم

علی معروفی
علی معروفی
دوشنبه, 02 بهمن 1402

تفاوت پتوشور 30 کیلویی با 45 کیلویی افشار فقط ظرفیت مخزنشون هست یا تفوت دیگه ای هم دارن؟

مجید رستمی
مجید رستمی
شنبه, 08 اردیبهشت 1403

سلام من یه دونه پتوشور 30 کیلویی افشار خریدم خیلی راضی بودم الان میخوام پتوشور دیگه بخرم میگن موجود نیست کی شارژ میشه؟

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7569
تهران
داربست فلزی شکوری
1360
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
749
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
884
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5801
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2219
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی