معرفی چهارپایه های جدید برای خرید یا اجاره
معرفی چهارپایه های جدید برای خرید یا اجاره

چهارپایه های چرخدار در سالهای اخیر بسیار پر کاربرد شده است این چهارپایه ها ممکن است کیفیت متفاوتی داشته باشند که باید توجه داشت که ایمنی در چهارپایه های داربستی بسیار پر اهمیت است . یکی از با کیفیت ترین انواع چهارپایه داربست های متحرک آلومینیومی هستند که به دلیل سبک بودن و محکم بودن آن مورد پسند خیلی از علاقه مندان آن قرار گرفته است . نقاش ها ، کارگران ساختمانی و ... می توانند از این نوع چهارپایه ها استفاده کنند ، نکته ای که وجود دارد قیمت این نوع چهارپایه ها است که نسبت به بقیه انواع آنها با توجه به کیفیت بالا می باشد اما نگران نباشید این نوع چهارپایه ها در تهران اجاره داده می شوند و بزودی در سراسر کشور در دسترس خواهند بود در ادامه ویژه گی های این نوع چهارپایه های داربستی را شرح می دهیم :

دسترسی آسان و ایمن جهت کار در ارتفاع 

ارتفاع قابل دسترسی برای دو سایز مختلف تا ۸ متر و ۱۴ متر.
مونتاژ و دمونتاژ بسیار راحت به دلیل جنس آلومینیومی سبک، بدون نیاز به نصاب حرفه ­ای.
تحمل بار تا ۲۲۵ کیلوگرم.
چرخ­‌ها دارای سیستم ترمز دو طرفه است که باعث افزایش ایمنی می­شود.
همزمانی کار در چند ارتفاع.
تثبیت­ کننده ها برای ارتفاع تا ۵ متر و بالاتر قابل استفاده هستند.
 

مزایای داربست فلزی متحرک چرخدار:

جنس آلومینیومی این محصولات آنها را بسیار سبک و قابل حمل کرده است، به گونه‌ای که به آسانی قابل جابه‌جا کردن و حمل و نقل هستند و برای مونتاژ و دمونتاژ آنها نیاز به نیروی متخصص و حرفه‌ ای نیست. همچنین امکان دسترسی به ارتفاع بالا در عین سبک بودن و اشغال فضای کم را می‌دهند.
 
این نسل از داربست­‌ فلزی متحرک در بسیاری موارد از داربست‌های ثابت نسل قبل، مفیدتر  و در طولانی­ مدت، مقرون به صرفه ­تر هستند. زیرا با خرید یک نمونه از این محصول شما می‌توانید برای همیشه از آن استفاده کنید و به طور چشمگیری در مصرف نیروی کار و هزینه صرفه‌جویی کنید.
 
ایمنی بالای داربست فلزی متحرک نقطه قوت دیگر این محصول است که باعث افزایش اطمینان خاطر نیروی کار و در نهایت افزایش راندمان کاری است. زیرا دیگر خبری از تخته‌های معلق و غیر ثابت داربست‌های ثابت نسل قدیم نیست. عرشه‌های محکم و مقاوم داربست فلزی متحرک چرخدار قابل تنظیم در ارتفاع‌های مختلف است. همچنین چرخ‌های این محصول دارای سیستم ترمز دو طرفه هستند که این نیز خود در افزایش ایمنی محصول حائز اهمیت است.
 
داربست فلزی متحرک چرخدار در پروژه های ساختمانی مختلف برای کارهایی از قبیل لوله­ کشی، نقاشی، برقکاری، تزئینات داخلی و دکوراسیون، گچکاری و نصب سقف و دیوارپوش کاربرد دارند . برای ترمیم و تعمیر و شست و شوی نما هم بسیار کارآمد هستند.
 
همچنین در مراکز تجاری و پاساژها، بیمارستان­‌ها، سوله ­ها، فرودگاه‌­ها، پمپ­ بنزین­‌ها، هتل‌­­ها، پروژه­ های صنعتی مانند میدان­‌های نفتی و گازی و غیره کارآمد هستند.
 
داربست فلزی متحرک چرخدار تاپمن (Aluminium Mobile Scaffold) از جنس آلومینیوم ساخته شده است. فلزی که در عین سبکی مقاومت بسیار بالایی دارد. این داربست‌ها در دو سایز ۶ متر و ۱۲ متری قابل سفارش هستند. در مدل ۶ متری ارتفاع قابل دسترس تا ۸ متر قابل ارتقا است و در نمونه ۱۲ متری تا ۱۴ متر امکان دسترسی می‌دهد. مجموعه ‌ تحت لیسانس مستقیم شرکت تاپمن Topman ( یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه طراحی و ساخت داربست متحرک) داربست فلزی متحرک خود را عرضه می‌کند.

داربست متحرک چرخدار با کیفیت برای اجاره در تهران

یکشنبه, 16 آبان 1400
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 1

ابراهیمی
ابراهیمی
یکشنبه, 28 آذر 1400

داربستی بسیار عالی و با ایمنی مناسب پروژه های ساختمانی تیم فروششون هم بسیار حرفه ای و خوش برخورد هستن از کیفیت داربست هم هرچی بگم کم گفتم

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست فلزی شکوری
1368
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
758
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
893
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5814
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2226
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی