آهن کیتا مرکز تخصصی قیمت گذاری و فروش انواع مفاطع فولادی
آهن کیتا مرکز تخصصی قیمت گذاری و فروش انواع مفاطع فولادی

آهن آلات و مقاطع فولادی بدون شک در زمره مهم‌ترین کالاهای صنعتی در هر کشوری قرار می‌گیرد. اهمیت مقاطع فولادی به حدی است که سرانه مصرف آن در یک کشور به عنوان شاخصی از میزان توسعه یافتگی به شمار می‌رود. خوشبختانه در میان کشورهای جهان، ایران به دلیل دارا بودن معادن غنی سنگ آهن و کارخانجات معتبر و بزرگ تولیدکننده مقاطع فولادی توانسته است خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در صنعت فولاد مطرح کند.

تاجایی که حتی تولیدات باکیفیت برخی از کارخانجات داخلی نه تنها در ایران؛ بلکه در بازارهای خارجی هم متقاضیان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. از جمله این کارخانجات می‌توان به: ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، کارخانه امیرکبیر کاشان، فولاد احرامیان یزد و غیره اشاره کرد.

در این میان، تعدادی زیادی از این کارخانجات در استان اصفهان مشغول به فعالیت هستند. این امر موجب شده که این استان به عنوان قطب تولید فولاد کشور شناخته شود و نقش مهمی را در رشد صنعت فولاد کشور ایفا کند. به ویژه که استان اصفهان در مرکز کشور قرار دارد و حمل و نقل مقاطع فولادی به سراسر کشور از این مرکز با سهولت و سرعت بیشتری امکان پذیر است. 

تمامی این عوامل دست به دست همه داده‌اند تا در استان اصفهان شرکت‌های بازرگانی و تجاری متعددی در زمینه فروش مقاطع فولادی فعالیت داشته باشند. شرکت سورین کیان مهر اسپادانا با نام تجاری آهن کیتا یکی از معتبرترین و کارآمدترین مراکز عرضه آهن آلات صنعتی و ساختمانی در شهر اصفهان است که در این مطلب قصد داریم به صورت مفصل پیشینه فعالیت آن را مورد بررسی قرار دهیم. 

آهن کیتا

معرفی شرکت آهن کیتا

شرکت سورین کیان مهر اسپادانا  که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ با هدف ارائه مقاطع فولادی تولید شده توسط معتبرترین کارخانجات داخلی شروع کرده، توانسته است در طی یک دهه سابقه درخشان، رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب نماید. این شرکت علاوه بر فروش محصولات فولادی از جمله: انواع ورق، تیرآهن، میلگرد ساده و آجدار، قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی، شمش فولادی و غیره، در زمینه تامین دیگر انواع مصالح ساختمانی چون: سنگ، بتن، تاسیسات الکتریکی، تاسیسات مکانیکی و غیره هم سابقۀ فعالیت درخشانی دارد.

این شرکت بعد از چندین سال خدمت به هم‌وطنان در بازار سنتی و به پشتوانه‌ی رضایت و اعتماد مشتریان خود، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نمود تا متقاضیان با سهولت بیشتر و در مدت زمان کوتاه‌تری بتوانند از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند. در ادامه به مهم‌ترین خدماتی که توسط این شرکت به مشتریان عزیز ارائه می‌شود، خواهیم پرداخت: 

1- عرضه مقاطع فولادی با کم‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت

شرکت سورین کیان مهر اسپادانا، انواع مقاطع فولادی را از معتبرترین کارخانجات داخلی تامین کرده و با ضمانت کیفیت برای مشتریان خود در سراسر کشور ارسال می‌کند. سال‌ها همکاری این شرکت با برترین تولیدکنندگان داخلی امکان برقراری رابطه‌ مستقیمی را در این میان فراهم کرده که در نتیجه آن تامین و عرضۀ محصولات با کم‌ترین قیمت امکان‌پذیر شده است.

2- اعلام آخرین قیمت انواع مقاطع فولادی

بازار آهن و فولاد کشور یکی از مهم‌ترین بازارهای داخلی به شمار می‌رود که شاخص‌های قیمتی آن همواره زیر ذره‌بین اهالی صنعت قرار دارد. از طرفی، قیمت‌هایی که در این بازار اعلام می‌شوند، تحت تاثیر فاکتورهای متعددی چون: نرخ ارز، قیمت‌های جهانی فولاد، میزان عرضه و تقاضا و غیره  قرار می‌گیرند و به صورت مرتب دچار نوسان خواهند شد. یکی از خدمات شرکت آهن کیتا اعلام آخرین و به‌روزترین قیمت مقاطع فولادی در سایت و کانال تلگرامی است تا متقاضیان با خیالی آسوده و با کم‌ترین زحمت و صرف وقت از آخرین قیمت‌ها اطلاع پیدا کنند. به علاوه، امکان استعلام قیمت آهن آلات به صورت تلفنی هم برای مشتریان گرامی فراهم شده است.

اعلام آخرین قیمت انواع مقاطع فولادی

3- ارائۀ مشاورۀ رایگان

وجود نوسانات بازار، کیفیت‌‌های متفاوت و برندهای متنوع خرید در بازار آهن آلات را برای متقاضیان، با دشواری و تردیدهای فراوانی همراه می‌کند. به علاوه از آن جایی که قیمت مقاطع فولادی بالا و حجم‌های سفارش در اغلب اوقات انبوه هستند، کوچک‌ترین اشتباهی در ثبت سفارش خسارات فراوانی را به مشتری وارد می‌کند. از این رو، ارائۀ مشاورۀ رایگان به متقاضیان هم در لیست خدمات شرکت آهن کیتا قرار گرفته است. 

شایان ذکر است کلیه فعالیت‌های این شرکت و سایت فروشگاهی آن با دریافت مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت کاملا قانونی صورت می‌گیرد. به علاوه، این شرکت معتبر در صنف آهن فروشان و هم‌چنین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت رسمی ثبت شده است. 

ثبت سفارش در شرکت آهن کیتا

به منظور ثبت سفارش در یکی از معتبرترین شرکت‌های عرضه کننده انواع مقاطع فولادی در شهر اصفهان باید پس از استعلام آخرین قیمت‌ها به صورت تلفنی یا حضوری سفارشات خود را ثبت کنید. شرکت سورین کیان مهر اسپادانا پس از تامین محصولات تقاضا شده با بهترین کیفیت و قیمت، محمولۀ را با رعایت نکات لازم به آدرس اعلام شده توسط شما ارسال می‌نماید. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاورۀ رایگان با شمارۀ: 03133380832 تماس بگیرید.

چهارشنبه, 18 آبان 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست فلزی شکوری
1381
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
768
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
909
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5833
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2238
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی